Permisos, Llicencies, Excedències - Pla Concilia

En la reunió 17-04-2019 de la Mesa de negociació del PAS el Sr. Gerent ens va informar que s'està treballant en la implantació d'un sistema de control horari per al PAS i per a les hores lectives del PDI.

Això es deu a la Disposició addicional cinquantena quarta, punt quatre de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressupostos Generals de l'Estat i al Decret 42/2019, de 22 de març, de regulació de les condicions de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat, que inclou a les Universitats.

Davant aquesta informació CCOO va preguntar:

1- Si l'estar treballant en la posada en marxa havia suposat ja algun cost.
El Sr. Gerent ens va comentar que ningú regala res i que per descomptat ja hi havia cost, al que CCOO li va recordar que està seria la quarta o cinquena aplicació que es comprava per part de la Universitat per al mateix.

L'anterior havia costat aproximadament 67.000 euros i no es va arribar a utilitzar, l'anterior a aquesta van ser 30.000 euros que tampoc es va utilitzar, etc. I ja està gastant diners en una altra sense haver-se portat a la Mesa General de negociació. Visca la seua transparència!

2- Si havien tret a concurs de proveïdors la compra de l'aplicació.
Ens va informar que anaven a treballar directament amb un proveïdor ja conegut, que tenia experiència en el tema d'universitats.

És sorprenent el fàcil i ràpid que resulta aconseguir pressupost per a aquestes aplicacions, per part de la Gerència, si ho comparem amb la resposta habitual del Sr. Gerent en tots els fòrums, quan es planteja la posada en marxa de qualsevol assumpte, en la qual sempre diu que no hi ha pressupost.

_____________________________________________

En la reunión 17-04-2019 de la Mesa de negociación del PAS el Sr. Gerente nos informó que se está trabajando en la implantación de un sistema de control horario para el PAS y para las horas lectivas del PDI.

Esto se debe a la Disposición adicional quincuagésima cuarta, punto cuatro de la Ley 6/2018, de 3 de julio, de Presupuestos Generales del Estado y al Decreto 42/2019, de 22 de marzo, de regulación de las condiciones de trabajo del personal funcionario de la Administración de la Generalitat, que incluye a las Universidades.

Ante esta información CCOO preguntó:

1- Si el estar trabajando en la puesta en marcha había supuesto ya algún coste.
El Sr. Gerente nos comentó que nadie regala nada y que desde luego ya había coste, a lo que CCOO le recordó que está sería la cuarta o quinta aplicación que se compraba por parte de la Universitat para lo mismo.

La anterior había costado aproximadamente 67.000 euros y no se llegó a utilizar, la anterior a esta fueron 30.000 euros  que tampoco se utilizó, etc. Y ya está gastando dinero en otra sin haberse llevado a la Mesa general de negociación. ¡Viva su transparencia!

2- Si habían sacado a concurso de proveedores la compra de la aplicación.
Nos informó que iban a trabajar directamente con un proveedor ya conocido, que tenía experiencia en el tema de universidades.

Es sorprendente lo fácil y rápido que resulta conseguir presupuesto para estas aplicaciones, por parte de la Gerencia, si lo comparamos con la respuesta habitual del Sr. Gerente en todos los foros, cuando se plantea la puesta en marcha de cualquier asunto, en la que siempre dice que no hay presupuesto.
  Forges regalo Banco 02

Som treballadors
    Som treballadores
        Som universitat

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)

Nou Pla Concilia (05/02/2013) (signat)

Nou Pla Concilia (05/02/2013) (pdf)

Estimades companyes i companys:

Us informem què, el 97,8% dels vots arreplegats en la votació que els sindicats de la UPV convocàrem per a conéixer la vostra opinió al respecte de les negociacions mantingudes amb l'Administració al llarg dels últims mesos amb el resultat d'un nou Pla Concilia adaptat a l'actual legislació estatal i autonòmica, han sigut favorables al contingut de l'Acord aconseguit.

Hui dimarts, 5 de febrer, hem assistit a la mesa de negociació del PAS on s'ha procedit a la signatura del text definitiu del document d' "Adaptació de l'Acord per a la conciliació de la vida familiar i laboral del personal d'administració i serveis de la UPV".

Gràcies pel vostre suport