COMENÇA EL NOU CURS I A LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA TORNEM A POSAR FIL A L’AGULLA DE LES MOBILITZACIONS EN DEFENSA DE LA UNIVERSITAT PÚBLICA

El passat curs va estar ple d’agressions a les Universitats: retallades pressupostàries, pujada de taxes, augment de la dedicació docent, rescissió de contractes...., i va finalitzar amb una nova mossegada a les retribucions de les persones que treballem als serveis públics amb la supressió de la paga extraordinària de desembre.

Aquestes mesures del Govern central i de la Generalitat, que ens afecten en particular a l'alumnat i al personal de les Universitats, i a la societat en general, van rebre el nostre rebuig ferm i decidit amb tot un seguit de mobilitzacions (concentracions, manifestacions, vagues....) que van tindre un ampli seguiment a la nostra Universitat.

Tal com vàrem finalitzar el curs 2011-2012 començarem el nou curs 2012-2013, posant una vegada més fil a l’agulla de les mobilitzacions en defensa d’una Universitat Pública de Qualitat.

La PLATAFORMA EN DEFENSA DE LA UNIVERSITAT PÚBLICA convoca tota la comunitat universitària a convertir l'inici del nou curs acadèmic en el principi d'una sèrie de mobilitzacions per a reivindicar i protestar davant de les greus agressions que s'estan aplicant a l'ensenyament universitari i a les condicions de treball, començant per:

CONCENTRACIONS EL DIJOUS 13 DE SETEMBRE A LES 10 HORES

València:                    Ágora

Gandia:                       Entrada Edifici CRAI

Alcoi:                        Plaça de Ferrandiz i Carbonell

EMPIEZA EL NUEVO CURSO Y EN UNIVERSIDAD POLITÉCNICA DE VALENCIA VOLVEMOS A “POSAR FIL A L´AGULLA” DE LAS MOVILIZACIONES EN DEFENSA DE LA UNIVERSIDAD PÚBLICA

El pasado curso estuvo lleno de agresiones a las Universidades: recortes presupuestarios, subida de tasas, aumento de la dedicación docente, rescisión de contratos...., y finalizó con un nuevo mordisco a las retribuciones de las personas que trabajamos en los servicios públicos con la supresión de la paga extraordinaria de diciembre.

Estas medidas del Gobierno central y de la Generalitat, que nos afectan en particular al alumnado y al personal de las Universidades, y a la sociedad en general, han recibido nuestro rechazo firme y decidido con un conjunto de movilizaciones (concentraciones, manifestaciones, huelgas....) que tuvieron un amplio seguimiento a nuestra Universidad.

Tal como finalizamos el curso 2011-2012 empezaremos el nuevo curso 2012-2013, poniendo una vez más hilo a la aguja de las movilizaciones en defensa de una Universidad Pública de Calidad.

La PLATAFORMA EN DEFENSA DE LA UNIVERSIDAD PÚBLICA convoca a toda la comunidad universitaria a convertir el inicio del nuevo curso académico en el principio de una serie de movilizaciones para reivindicar y protestar ante las graves agresiones que se están aplicando a la enseñanza universitaria y a las condiciones de trabajo, empezando por:

CONCENTRACIONES EL JUEVES 13 DE SEPTIEMBRE A LAS 10 HORAS

Valencia:                    Ágora