24 DE MARÇ, VAGA EN LES UNIVERSITATS PÚBLIQUES

No al 3+2
Que cada universitat decidisca el nombre de crèdits per a obtenir el Grau, trenca la cohesió de titulacions i provoca incertesa en l'alumnat de cara a la seua inserció laboral.

Plantilles
Per a una universitat perdre un any de Grau suposa la reducció d'un 20% del professorat.

Acreditació
La subjectivitat de criteris en l'acreditació del professorat deixa indefens al col·lectiu.

Copago
El Govern redueix les partides destinades a la Universitat perquè les famílies assumisquen el cost dels estudis.

Desigualtat
El PP disminueix les beques i ajudes, incrementa els preus de la matrícula i converteix els màsters en alguna cosa inaccessible.

Volen desmantellar el model d'Universitat Pública.

Mobilitza't pel teu lloc de treball i per una universitat pública i de qualitat per a totes i tots.

====================

24 DE MARZO, HUELGA EN LAS UNIVERSIDADES PÚBLICAS

No al 3+2
Que cada universidad decida el número de créditos para obtener el Grado, rompe la cohesión de titulaciones y provoca incertidumbre en el alumnado de cara a su inserción laboral.

Plantillas
Para una universidad perder un año de Grado supone la reducción de un 20% del profesorado.

Acreditación
La subjetividad de criterios en la acreditación del profesorado deja indefenso al colectivo.

Copago
El Gobierno reduce las partidas destinadas a la Universidad para que las familias asuman el coste de los estudios.

Desigualdad
El PP disminuye las becas y ayudas, incrementa los precios de la matrícula y convierte los másteres en algo inaccesible.

Quieren desmantelar el modelo de Universidad Pública.

Movilízate por tu puesto de trabajo y por una universidad pública y de calidad para todas y todos.