CCOOPV-UGT-STEPV-CSIF-SEP

El proper dilluns 9 de desembre les organitzacions sindicals que hem negociat el conveni (CCOOPV-UGT­STEPV-CSIF-SEP) convoquem noves concentracions i cridem al personal afectat a que es mobilitze per a reivindicar la signatura

Anunciem a la Generalitat valenciana i totes les Universitats que no aturarem les mobilitzacions fins que no es convoque una reunió amb totes les parts per a procedir a la signatura definitiva del Conveni. Si no es produeix la signatura de l’acord que hem estat negociat durant els darrers anys, l’escenari és de conflicte al carrer.

Recordem que ja ha estat autoritzada la partida pressupostària per a les millores retributives que ja hem acordat en el conveni no signat. Així mateix, el conveni compta amb l’informe favorable de la Conselleria d’Hisenda. Per tant no comprenem ni acceptem el retard inexplicable de la signatura del conveni negociat i pactat.

Les concentracions tindran lloc dilluns 9 de desembre a les 11.00 hores a de les seus del Govern a les tres províncies valencianes:

- Alacant, Casa de les bruixes, Avinguda Dr. Gadea, 10

- Castelló, Casa dels caragols, Carrer Major, 78

- València, Palau de la Generalitat; Plaça de Manises


Si no hi ha signatura de l’acord, el govern valencià ens aboca al conflicte.


        2019 12 09 Cartel 02

 

Més mobilitzacions fins aconseguir el Conveni d'Universitats

 

CCOOPV-UGT-STEPV-CSIF-SEP

 

El próximo lunes 9 de diciembre las organizaciones sindicales que hemos negociado el convenio (CSIF-CCOOPV-UGT-STEPV-SEP) convocamos nuevas concentraciones y llamamos al personal afectado a que se movilice para reivindicar la firma.

Anunciamos a la Generalitat valenciana y a todas las Universidades que no pararemos las movilizaciones hasta que no se convoque una reunión con todas las partes para proceder a la firma definitiva del Convenio. Si no se produce la firma del acuerdo que hemos negociado durante los últimos años, el escenario será de conflicto en la calle.

Recordamos que ya ha sido autorizada la partida presupuestaria para las mejoras retributivas que hemos acordado en el convenio no firmado. Así mismo, el convenio contó con el informe favorable de la Consellería de Hacienda. Por tanto, no comprendemos ni aceptamos el retraso inexplicable en la firma del convenio ya negociado y pactado.

Las concentraciones tendrán lugar el lunes 9 de diciembre a las 11:00 horas a las sedes del Gobierno en las tres províncias valencianas:


- Alicante, Casa de las Brujas, Avenida Dr. Gadea, 10

- Castellón, Casa dels caragols, Carrer Major, 78

- Valencia, Palau de la Generalitat; Plaza de Manises

Si no hay firma del acuerdo, el gobierno valenciano nos aboca al conflicto


   2019 12 09 Cartel 01

 


Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

 

 

CCOO PV edita una guía con toda las normas sobre cotización a la Seguridad Social, pensiones y todo tipo de prestaciones.

Un documento para conocer los derechos en el ámbito laboral y social.
Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez            79029
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Julia Benet             77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php


.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.