https://ccoo.upv.es/images/stories/anagramas/Logos_CSIF-CCOO-STEPV.jpg

TOT TÉ UN LÍMIT

El personal docent i investigador de la UPV està fart. Per segon any consecutiu veuen com una part del sou, que venia percebent des de l'any 2009, desapareix i només troba excuses com a resposta.

El PDI ha complit amb les seues obligacions professionals de manera excel·lent (La UPV està posicionada entre les millors del món); és més, en aquest últim any, ha hagut de redoblar els seus esforços per a mantenir la qualitat de la docència i la investigació durant un llarg període de Pandèmia. A canvi, què ha rebut: una disminució en el seu salari.

Considerem que l'abonament dels components de reconeixement de dedicació docent i de mèrits de gestió institucional aprovats, una vegada més en l'últim minut, no poden amagar un gravíssim fet: no pagaran la productivitat variable acadèmica del 2019 i 2020. Aquest concepte és, per a la major part del professorat, un component molt quantiós.

Aquest impagament de l'esmentat complement no afecta les universitats públiques valencianes, sinó que està circumscrit a la UPV. Va ser el rector qui va donar les instruccions pertinents perquè s'abonara aquest concepte i ha de ser el rector qui implemente una solució. El professorat ha complit amb la seua part de l'acord, ara li correspon al rector complir la seua.

Hem de DEFENSAR el que ens pertany; per a això, hem d'informar-nos i organitzar-nos.

Els sindicats STEPV, CCOO i CSIF CONVOQUEN a tot el personal docent i investigador de la UPV a una ASSEMBLEA, no presencial, que tindrà lloc el dia 17 de desembre a les 12.30 hores, mitjançant la plataforma TEAMS (S'enviarà el codi d'enllaç en un correu pròxim) per a tractar els assumptes següents:

- Informació:

* Per què no cobrem?
* Es pot reclamar per la via judicial?
* La modificació del Decret 174/2002 és la solució?

- Possibles accions:

* Mobilitzacions presencials
* Mobilitzacions virtuals o electròniques
* Altres propostes

CONNECTA’T I PARTICIPA. NOSALTRES DEFENSAREM ELS TEUS DRETS.

  https://ccoo.upv.es/images/stories/anagramas/Logos_CSIF-CCOO-STEPV.jpg

TODO TIENE UN LÍMITE

El personal docente e investigador de la UPV está harto. Por segundo año consecutivo ven como una parte del sueldo, que venía percibiendo desde el año 2009, desaparece y solo encuentra excusas como respuesta.
El PDI ha cumplido con sus obligaciones profesionales de forma excelente (La UPV está posicionada entre las mejores del mundo); es más, en este último año, ha tenido que redoblar sus esfuerzos para mantener la calidad de la docencia y la investigación durante largo periodo de Pandemia. A cambio, que ha recibido: una disminución en su salario.

Consideramos que el abono de los componentes de reconocimiento de dedicación docente y de méritos de gestión institucional aprobados, una vez más en el último minuto, no pueden esconder un gravísimo hecho: no van a pagar la productividad variable académica del 2019 y 2020. Este concepto es, para la mayor parte del profesorado, un componente muy cuantioso.

Este impago del mencionado complemento no afecta a las Universidades Públicas Valencianas, sino que está circunscrito a la UPV. Fue el Rector quien dio las instrucciones pertinentes para que se abonase este concepto y debe ser el Rector quien implemente una solución. El profesorado ha cumplido con su parte del acuerdo, ahora le corresponde al rector cumplir la suya.

Tenemos que DEFENDER lo que nos pertenece; para ello, debemos informarnos y organizarnos.

Los sindicatos STEPV, CCOO y CSIF CONVOCAN a todo el personal docente e investigador de la UPV a una ASAMBLEA, no presencial, que tendrá lugar el día 17 de diciembre a las 12.30 horas, mediante la plataforma TEAMS (Se enviará el código de enlace en un correo próximo) para tratar los siguientes asuntos:

- Información:

* ¿Por qué no cobramos?
* ¿Se puede reclamar por la vía judicial?
* ¿La modificación del Decreto 174/2002 es la solución?

- Posibles acciones:

* Movilizaciones presenciales
* Movilizaciones virtuales o electrónicas
* Otras propuestas

CONECTATE Y PARTICIPA. NOSOTROS DEFENDEREMOS TUS DERECHOS.

.

Els drets es conquisten i es defensen

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: http://www.ccoo.upv.es

Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.