Adéu a memoritzar en les oposicions

 

El Govern ultima una reforma de les oposicions a funcionari amb menys memorització i més aptituds

En concret, el Ministeri de Política Territorial i Funció Pública, dirigit per Miquel Iceta, estaria treballant en una reforma que elimine de forma sensible la quantitat de lleis i temaris.

Fa unes setmanes la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques de la Comunitat Valenciana també s'ha posicionat a favor d'unes oposicions amb menys exàmens memorístics.

El Ministeri voldria promoure una proposta de reforma que faria pública ja aquest mes de maig.
Queda per veure quin desenvolupament tindria això i com se salvaguardaria que els actuals opositors no veren trastocat el treball ja fet.

Aquesta possible reforma se suma a l'anunci d'una reforma de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic que establiria l'obligatorietat de les administracions públiques de cobrir en un termini màxim de tres anys les places ocupades interinament.

 

    Noticia

.

 

  Desesperacion a nivel de usuario

.

Adiós a memorizar en las oposiciones

El Gobierno ultima una reforma de las oposiciones a funcionario con menos memorización y más aptitudes

 

En concreto, el Ministerio de Política Territorial y Función Pública, dirigido por Miquel Iceta, estaría trabajando en una reforma que elimine de forma sensible la cantidad de leyes y temarios.

Hace unas semanas la Consellería de Justicia y Administraciones Públicas de la Comunidad Valenciana también se ha posicionado a favor de unas oposiciones con menos exámenes memorísticos.

El Ministerio querría promover una propuesta de reforma que haría pública ya este mes de mayo. Queda por ver qué desarrollo tendría esto y cómo se salvaguardaría que los actuales opositores no vieran trastocado el trabajo ya hecho.

Esta posible reforma se suma al anuncio de una reforma del Estatuto Básico del Empleado Público que establecería la obligatoriedad de las administraciones públicas de cubrir en un plazo máximo de tres años las plazas ocupadas interinamente.

Noticia

.

Els drets es conquisten i es defensen

.

Hemeroteca

Atenció a l´afiliació

https://ccoo.upv.es/images/logoccooUPV.png

 CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

 Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: http://www.ccoo.upv.es

Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.