Vacances PDI - PAS (UPV)

Les destinacions que s'ofereixen per a aquest estiu són: Alacant, Càceres, Girona,  Corunya, Màlaga, Pamplona, Salamanca, Sant Sebastià i Vigo.

La sol·licitud ha de presentar-se en Registre general fins al 30 d'abril

Tenen dret a participar en el sorteig el personal (PAS i PDI) en actiu que acredite, en acabar el termini de presentació de sol·licituds, una antiguitat al menys de 365 dies treballats a la Universitat i tinga contracte en vigor durant el període de gaudi de les vacances.

El personal pot gaudir d'una estada gratuïta de set nits, en règim d'allotjament o allotjament i desdejuni, en distintes residències universitàries i col·legis majors. Enguany es poden triar les destinacions següents: Alacant, Jarandilla de la Vera (Càceres), Girona, la Corunya, Màlaga, Pamplona, Salamanca, Sant Sebastià i Vigo.

És important que, abans de triar la destinació, les persones interessades lligen atentament la normativa d'adjudicació, així com les instruccions per a emplenar la instància. Les sol·licituds han de presentar-se en el Registre General de la Universitat Politècnica de València fins al dimecres 30 d'abril de 2009.

Instància - Sol·licitud
Llistat de residències
Normativa d'adjudicació

Instruccions per a omplir la instància:

1.- Llig atentament les instruccions abans d'omplir la instància.
2.- Tota instància mal omplida no serà admesa.
3.- Omplir totes les caselles en majúscules i amb lletra clara.
(preste especial atenció en l'e-mail, distingint clarament les lletres minúscules de les majúscules)
4.- En l'apartat "Acompanyants", hauran de relacionar-se tots els membres de la unitat familiar o acompanyants que viatgen amb el sol·licitant, amb el seu corresponent DNI i edat.
En la casella "total de places sol·licitades" no es computaran els xiquets menors de 2 anys.

La sol·licitud ha de presentar-se en Registre general fins al 30 d'abril

Secció Sindical de CCOO - UPV
Extensió: 7 7040

Instància - Sol·licitud Llistat de residències Normativa d'adjudicació