Supressió taxes abusives

Havíem detectat que els Pressupostos de la UPV, any rere any, repetien un article pel qual s'estableix un preu públic de 10€, més el cost de les fotocòpies, quan se sol·licite a algun servei de la universitat copia d'un expedient administratiu al que legalment es tinga accés.

Des de CCOO manifestem el nostre disgust amb aquesta situació, doncs no podem permetre que la universitat aplique aquestes taxes als seus treballadors, sobretot, si es cobra per a accedir a expedients disciplinaris informatius i/o sancionadors que els ha obert la pròpia universitat.
Per açò, des de CCOO, hem sol·licitat per Registre general el cessament immediat del cobrament d'aquesta taxa abusiva i la devolució dels diners a aquells treballadors als quals ja se'ls ha cobrat.

En el recent Consell de Govern del 8 de març se'ns dóna la raó i se suprimeix l'article dels Pressupostos de la UPV i conseqüentment aquesta taxa abusiva per al personal no es tornarà a cobrar.

Sol·licitud de CCOO (16/02/2017)

Acord del Consell de Govern (08/03/2017)

 

 

Supresión tasas abusivas

Habíamos detectado que los Presupuestos de la UPV, año tras año, repetían un artículo por el cual se establece un precio público de 10€, más el coste de las fotocopias, cuando se solicite a algún servicio de la universidad copia de un expediente administrativo al que legalmente se tenga acceso.

Desde CCOO manifestamos nuestro disgusto con ésta situación, pues no podemos permitir que la universidad aplique estas tasas a sus trabajadores, sobre todo, si se cobra para acceder a expedientes disciplinarios informativos y/o sancionadores que les ha abierto la propia universidad.
Por ello, desde CCOO, hemos solicitado por Registro general el cese inmediato del cobro de esta tasa abusiva y la devolución del dinero a aquellos trabajadores a los que ya se les ha cobrado.

En el reciente Consejo de Gobierno del 8 de marzo finalmente se nos da la razón y se suprime el artículo de los Presupuestos de la UPV y consecuentemente esta tasa abusiva para el personal no se volverá a cobrar.

Solicitud de CCOO (16/02/2017)

Acuerdo del Consejo Gobierno (08/03/2017)

 

 

Amb tu, construïm el futur

 

 


Serveis per a l'afiliació de CCOO

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png
Telèfons: 963 877 040 - 043 (ext. 77040-77043)
Web: http://www.ccoo.upv.es
Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/
      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.