PAGAMENT DELS 44 DIES DE LA PAGA EXTRA DE NADAL 2012

CCOO ha treballat des que se'ns va confiscar il·legalment la paga extra de desembre en 2012 per a recuperar-la. El nostre objectiu fonamental ha sigut en tot moment evitar que cada persona d'aquesta Universitat haguera de reclamar individualment i esperar a l'extensió de sentències favorables.

En la Taula General de Negociació de la UPV del 28 de juliol de 2014 arribem a un Acord sobre l'abonament de la paga extra en el mateix sentit que el signat per la Generalitat per a les seues empleades i empleats públics, que garantia el cobrament com a màxim el 31 de gener de 2015.
L'Acord va ser signat per l'Administració i CCOO, UGT i CSIF.
En aquest enllaç teniu l'acta de la negociació del 28 de juliol de 2014.
I en aquest enllaç teniu el text de l'Acord signat.

Més tard l'acord va ser ratificat en el Consell de Govern del 25 de setembre de 2014 i publicat en el Butlletí Oficial de la UPV número 82.
En aquest enllaç teniu el BOUPV 82.

El passat dia 2 de gener de 2015 s'han publicat en el BOE les in
struccions per a l'abonament dels dies reportats de la paga extra de desembre de 2012. Aquestes normes, que obliguen als empleats públics a sol·licitar per escrit la devolució de la paga extra i als Serveis de RRHH a certificar a cada treballador el que li van a pagar, no són d'aplicació directa en la universitat, ja que ací ja teníem negociat i signat un acord previ sobre la matèria.

De fet, la UPV ja té preparada la nòmina per a l'abonament de la part proporcional de la paga, que es realitzarà d'ofici a tot el personal que treballa en aquests moments en la universitat.
D'ací, la importància de l'Acord signat a proposta de CCOO.

paga extra robada
Des de la Secció sindical de CCOO creiem que, malgrat l'agressiva política de retallades duta a terme per aquest govern, la negociació i l'abast d'acords és la millor manera de millorar les condicions laborals, de recuperar els drets perduts i de seguir avançant.

RECUPEREM EL FUTUR

PAGO DE LOS 44 DÍAS DE LA PAGA EXTRA DE NAVIDAD 2012

CCOO ha venido trabajando desde que se nos confiscó ilegalmente la paga extra de diciembre en 2012 para recuperarla. Nuestro objetivo fundamental ha sido en todo momento evitar que cada persona de esta Universidad tuviera que reclamar individualmente y esperar a la extensión de sentencias favorables.

En la Mesa General de Negociación de la UPV del 28 de julio de 2014 llegamos a un Acuerdo sobre el abono de la paga extra en el mismo sentido que el firmado por la Generalitat para sus empleadas y empleados públicos, que garantizaba el cobro como máximo el 31 de enero de 2015.
El Acuerdo fue firmado por la Administración y CCOO, UGT y CSIF.
En este enlace tenéis el acta de la negociación del 28 de julio de 2014.
Y en este enlace tenéis el texto del Acuerdo firmado.

Más tarde el acuerdo fue ratificado en el Consejo de Gobierno del 25 de septiembre de 2014 y publicado en el Boletín Oficial de la UPV número 82.
En este enlace tenéis el BOUPV 82.

El pasado día 2 de enero de 2015 se han publicado en el BOE las instrucciones para el abono de los días devengados de la paga extra de diciembre de 2012. Dichas normas, que obligan a los empleados públicos a solicitar por escrito la devolución de la paga extra y a los Servicios de RRHH a certificar a cada trabajador lo que le van a pagar, no son de aplicación directa en la universitat, puesto que aquí ya teníamos negociado y firmado un acuerdo previo sobre la materia.

De hecho, la UPV ya tiene preparada la nómina para el abono de la parte proporcional de la paga, que se realizará de oficio a todo el personal que trabaja en estos momentos en la universitat.
De ahí, la importancia del Acuerdo firmado a propuesta de CCOO.

Desde la Sección sindical de CCOO creemos que, a pesar de la agresiva política de recortes llevada a cabo por este gobierno, la negociación y el alcance de acuerdos es la mejor manera de mejorar las condiciones laborales, de recuperar los derechos perdidos y de seguir avanzando.

RECUPEREMOS EL FUTURO