Segons l'acordat en la Mesa General el passat 22-06-2020 el personal de la Universitat que es trobara dins del grup vulnerable, havia de tramitar una sol·licitud al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral - SIPSL, perquè en funció de la seua patologia aquest Servei realitzara una valoració que determinara si el personal continuava desenvolupant la seua jornada laboral de manera no presencial o presencialment parcial, exemple: 2 dies presencial i 3 dies no presencial.

 

Davant això, el SIPSL sembla ser que ha decidit aplicar taula rasa a tot el personal de la UPV, de manera que l'informe que el personal rep d'aquest Servei està requerint la total presencialitat en el lloc de treball de la persona vulnerable.

 

Desconeixem que motius ha portat al SIPSL a realitzar la valoració del personal vulnerable amb criteris tan restrictius i exigim a aquest Servei, responsabilitat i que complisca amb les mesures preventives que corresponen, protegir i mantenir amb major seguretat a tot el personal i especialment al vulnerable.

 

CCOO vol denunciar aquesta actuació per part del SIPSL ja que no compleix amb la funció de la prevenció i salut i va en contra dels pactes en la Mesa General de Negociació, i insta a la Universitat que prenga les mesures necessàries per a donar una solució al problema en el qual ens trobem.

    2020 04 08 Ministerio Sanidad tablas personal vulnerable Covid 19

Según lo acordado en la Mesa General el pasado 22-06-2020 el personal de la Universitat que se encontrase dentro del grupo vulnerable, debía tramitar una solicitud al Servicio Integrado de Prevención y Salud Laboral-SIPSL, para que en función de su patología este Servicio realizara una valoración que determinase si el personal continuaba desarrollando su jornada laboral de manera no presencial o presencialmente parcial, ejemplo: 2 días presencial y 3 días no presencial.

 

Ante ello, el SIPSL parece ser que ha decidido aplicar tabla rasa a todo el personal de la UPV, de manera que el informe que el personal recibe de este Servicio está requiriendo la total presencialidad en el puesto de trabajo de la persona vulnerable.

 

Desconocemos que motivos ha llevado al SIPSL a realizar la valoración del personal vulnerable con criterios tan restrictivos y exigimos a este Servicio, responsabilidad y que cumpla con las medidas preventivas que corresponden, proteger y mantener con mayor seguridad a todo el personal y especialmente al vulnerable.

 

CCOO quiere denunciar ésta actuación por parte del SIPSL ya que no cumple con la función de la prevención y salud y va en contra de lo pactado en la Mesa General de Negociación, e insta a la Universitat a que tome las medidas necesarias para dar una solución al problema en el que nos encontramos.

.

Aquest virus el parem units

Ho parem quan confies que eixirem d'això

 

.

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

.

Oferta de cursos en línea para el PAS laboral, PAS funcionario de universidad, docentes, opositores, interinos y personas desempleadas

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: http://www.ccoo.upv.es

Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.