CCOO INFORMA
CASOS POSITIUS COVID-19 EDIFICI RECTORAT

Des de CCOO denunciem que en l'edifici de Rectorat s'han detectat alguns casos positius en COVID-19, per això exigim que s'apliquen les mesures sanitàries procedents i que es realitze el PCR a tot el personal treballador de l'edifici, i no sols als d'una planta com s'està duent a terme.

CCOO procedirà a prendre les mesures legals davant les autoritats sanitàries.

En necessari que l'Equip Rectoral d'aquesta Universitat siga responsable i es prenga de debò la situació en la qual ens trobem, la prioritat de CCOO és la salut del personal de la UPV, per a això és essencial tindre dissenyat un pla estructurat per a l'organització, per a evitar brots de contagi i garantir que es duga a terme el treball. Considerem que és bàsica la implantació del teletreball o treball a distància, per a una distribució en torns alterns, evitant la interrelació del personal el mínim possible.

Actualment les mesures preventives de seguretat no s'estan complint en moltes unitats, al personal treballador no se'ls ha proporcionat i informat d'on i com aconseguir el material de seguretat (gel, màscares, pantalles facials, etc.).

És fonamental que la Universitat d'una major informació a la comunitat universitària que ajude a previndre i a trencar la cadena del virus.

 

 2020 06 18 reincorporacion al trabajo 01

Desde CCOO denunciamos que en el edificio de Rectorado se han detectado algunos casos positivos en COVID-19, por ello exigimos que se apliquen las medidas sanitarias procedentes y que se realice el PCR a todo el personal trabajador del edificio, y no sólo a los de una planta como se está llevando a cabo.

CCOO procederá a tomar las medidas legales ante las autoridades sanitarias.

En necesario que el Equipo Rectoral de esta Universitat sea responsable y se tome en serio la situación en la que nos encontramos, la prioridad de CCOO es la salud del personal de la UPV, para ello es esencial tener diseñado un plan estructurado para la organización, para evitar brotes de contagio y garantizar que se lleve a cabo el trabajo. Consideramos que es básica la implantación del teletrabajo o trabajo a distancia, para una distribución en turnos alternos, evitando la interrelación del personal lo mínimo posible.

Actualmente las medidas preventivas de seguridad no se están cumpliendo en muchas unidades, al personal trabajador no se les ha proporcionado e informado de dónde y cómo conseguir el material de seguridad (gel, mascarillas, pantallas faciales, etc.).

Es fundamental que la Universitat de una mayor información a la comunidad universitaria que ayude a prevenir y a romper la cadena del virus.

 

.

Aquest virus el parem units

Ho parem si ajudes i fas cas als nostres professionals

 

.

.

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

.

Oferta de cursos en línea para el PAS laboral, PAS funcionario de universidad, docentes, opositores, interinos y personas desempleadas

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació

 http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:  http://www.ccoo.upv.es

Twitter:  https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
  https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.