TOTS ELS DELEGATS DE PREVENCIÓ DEMANANT MESURES A la UPV

Davant la situació sanitària extraordinària, tenint en consideració els comunicats de la Generalitat Valenciana i les Autoritats sanitàries, totes les persones que són delegats de prevenció de la UPV estem sol·licitant mesures preventives extraordinàries que esperem siguen ateses

Les mesures preventives que han sigut presentades per totes les persones delegats de prevenció per a PDI, PAS i PI, coincidents en gran manera, han sigut tramitades en els següents escrits:

Mesures sol·licitades el 09/01/2021 a les 13.30 per delegats designats per STEPV, CCOO, CSIF i el del Campus de Gandia

Mesures sol·licitades el 09/01/2021 a les 14.30 per delegats designats per UGT, UPV-Sindical i el del Campus d'Alcoi

També, per part de l'alumnat, sent conscients de la greu situació sanitària, estan mantenint converses amb l'equip rectoral i arreplegant signatures perquè la docència i els exàmens passen a format “en línia”.

Addicionalment, els delegats de prevenció designats per STEPV, CCOO, CSIF i el del Campus de Gandia, hem sol·licitat que es tracten les mesures proposades en el si del Comitè de Seguretat i Salut extraordinari, perquè siga el màxim òrgan en l'àmbit de la prevenció de riscos i salut laboral qui es pronuncie sobre aquest tema.

Sol·licitud d'aprovació de mesures preventives davant la situació sanitària en CSS extraordinari

TODOS LOS DELEGADOS DE PREVENCIÓN PIDIENDO MEDIDAS A LA UPV

Ante la situación sanitaria extraordinaria, teniendo en consideración los comunicados de la Generalitat Valenciana y las Autoridades sanitarias, todas las personas que son delegados de prevención de la UPV estamos solicitando medidas preventivas extraordinarias que esperamos sean atendidas

Las medidas preventivas que han sido presentadas por todas las personas delegados de prevención para PDI, PAS y PI, coincidentes en gran medida, han sido tramitadas en los siguientes escritos:

Medidas solicitadas el 09/01/2021 a las 13.30 por delegados designados por STEPV, CCOO, CSIF y el del Campus de Gandía

Medidas solicitadas el 09/01/2021 a las 14.30 por delegados designados por UGT, UPV-Sindical y el del Campus de Alcoy

También, por parte del alumnado, siendo conscientes de la grave situación sanitaria, están manteniendo conversaciones con el equipo rectoral y recogiendo firmas para que la docencia y los exámenes pasen a formato “en línea”.

Adicionalmente, los delegados de prevención designados por STEPV, CCOO, CSIF y el del Campus de Gandía, hemos solicitado que se traten las medidas propuestas en el seno del Comité de Seguridad y Salud extraordinario, para que sea el máximo órgano en el ámbito de la prevención de riesgos y salud laboral quien se pronuncie al respecto.

Solicitud de aprobación de medidas preventivas ante la situación sanitaria en CSS extraordinario

Els drets es conquisten i es defensen