CCOO exigeix la pujada addicional del 0,25% en el pròxim Consell de Ministres


MERITXELL BATET DEIXA EL MINISTERI DE FUNCIÓ PÚBLICA SENSE GARANTIR LA PUJADA SALARIAL ADDICIONAL A LES EMPLEADES I EMPLEATS PÚBLICS

Per a CCOO és absolutament inacceptable que el Govern no haja tingut temps encara per a portar al Consell de Ministres el mer tràmit que suposa aprovar la pujada salarial addicional i garantir així el compliment de l'II Acord per a la millora de l'ocupació pública i exigim que s'aprove en el pròxim Consell de Ministres

L'acabada d'elegir presidenta del Congrés, Meritxell Batet, ha deixat el seu càrrec de ministra de Política Territorial i Funció Pública sense dur a terme el seu compromís d'elevar al Consell de Ministres l'acord per a la pujada salarial addicional del 0,25% a partir de juliol a més de tres milions d'empleades i empleats públics.

Des de la comissió de seguiment de l'Acord per a la millora de l'ocupació pública celebrada el passat 28 de febrer, CCOO ve exigint al Govern que aprove aquesta pujada addicional. En aquest sentit, li vam tornar a insistir el 18 de març per mitjà d'un escrit dirigit al secretari d'Estat de Funció Pública després de recordar-li que ja el 31 de gener l'Institut Nacional d'Estadística va publicar l'avanç de comptabilitat nacional de l'últim trimestre de 2018, situant l'avanç d'increment del PIB en 2,5%, fet que garanteix el cobrament de l'increment addicional, tal com estableix l'acord subscrit amb CCOO (sindicat majoritari), UGT i Csif   (ELA i CIG no van signar l'acord i la resta de sindicats no té representació de la Mesa General de les Administracions Públiques).

     Dinero moneda euro 01

CCOO exige la subida adicional del 0,25% en el próximo Consejo de Ministros


MERITXELL BATET DEJA EL MINISTERIO DE FUNCIÓN PÚBLICA SIN GARANTIZAR LA SUBIDA SALARIAL ADICIONAL A LAS EMPLEADAS Y EMPLEADOS PÚBLICOS

Para CCOO es absolutamente inaceptable que el Gobierno no haya tenido tiempo aún para llevar al Consejo de Ministros el mero trámite que supone aprobar la subida salarial adicional y garantizar así el cumplimiento del II Acuerdo para la mejora del empleo público y exigimos que se apruebe en el próximo Consejo de Ministros

La recién elegida presidenta del Congreso, Meritxell Batet, ha dejado su cargo de ministra de Política Territorial y Función Pública sin llevar a cabo su compromiso de elevar al Consejo de Ministros el acuerdo para la subida salarial adicional del 0,25% a partir de julio a más de tres millones de empleadas y empleados públicos.

Desde la comisión de seguimiento del Acuerdo para la mejora del empleo público celebrada el pasado 28 de febrero, CCOO viene exigiendo al Gobierno que apruebe esta subida adicional. En este sentido, le volvimos a insistir el 18 de marzo por medio de un escrito dirigido al secretario de Estado de Función Pública tras recordarle que ya el 31 de enero el Instituto Nacional de Estadística publicó el avance de contabilidad nacional del último trimestre de 2018, situando el avance de incremento del PIB en 2,5%, hecho que garantiza el cobro del incremento adicional, tal y como establece el acuerdo suscrito con CCOO (sindicato mayoritario), UGT y Csif   (ELA y CIG no firmaron el acuerdo y el resto de sindicatos no tiene representación de la Mesa General de las Administraciones Públicas).

 

 

 

 

Els drets es conquisten i es defensen

 

 

Serveis per a l'afiliació de CCOO
http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez            79029
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/


Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.