El Consell, en la seua reunió del divendres 8 de novembre, materialitza l'augment addicional del 0,25% per als sous del personal al servei de la Generalitat, Universitats i centres docents.

El ple del Consell ha aprovat l'aplicació d'un increment salarial del 0,25% en les retribucions del personal al servei de la Generalitat. D'aquesta manera, es fa efectiva una mesura que estava condicionada al creixement del PIB en almenys un 2,5%.

És una mesura per a reforçar els serveis públics i ve com a conseqüència dels acords que van arrancar els sindicats, CCOO - UGT - CSIF, al ministre Montoro perquè els empleats públics recuperen en part les retallades del passat imposats per l'Executiu del PP.

Aquest acord, amb efectes des de l'1 de juliol, suposa una quantia d'al voltant d'11 milions d'euros i afecta a les retribucions dels més de 150.000 empleats públics de la Generalitat i de les seues institucions públiques, així com del personal d'universitats públiques i de centres docents concertats.

Ara ja no hi ha excuses perquè el personal de la universitat veja reflectit en la seua nòmina l'increment salarial mensual i els endarreriments corresponents des del mes de juliol.

         Dinero moneda euro 01


El Consell, en su reunión del viernes 8 de noviembre, materializa el aumento adicional del 0,25% para los sueldos del personal al servicio de la Generalitat, Universidades y centros docentes.

El pleno del Consell ha aprobado la aplicación de un incremento salarial del 0,25% en las retribuciones del personal al servicio de la Generalitat. De esta manera, se hace efectiva una medida que estaba condicionada al crecimiento del PIB en al menos un 2,5%.

Es una medida para reforzar los servicios públicos y viene como consecuencia de los acuerdos que arrancaron los sindicatos, CCOO - UGT - CSIF,  al ministro Montoro para que los empleados públicos recuperen en parte los recortes del pasado impuestos por el Ejecutivo del PP.

Este acuerdo, con efectos desde el 1 de julio, supone una cuantía de alrededor de 11 millones de euros y afecta a las retribuciones de los más de 150.000 empleados públicos de la Generalitat y de sus instituciones públicas, así como del personal de universidades públicas y de centros docentes concertados.

Ahora ya no hay excusas para que el personal de la universitat vea reflejado en su nómina el incremento salarial mensual y los atrasos correspondientes desde el mes de julio.

 

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

 

 

 

Serveis per a l'afiliació de CCOO
Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

CCOO, primer sindicat a Espanya

CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat, la Unió General de Treballadors.
Així ho acredita el Ministeri de Treball en una certificació el dia 19 de juny de 2019.

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez            79029
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Julia Benet        77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php


.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.