El Govern assegura que pagarà la pujada salarial dels funcionaris l'1 de gener, amb efectes retroactius si és necessari


Reunió en el Ministeri d'Administracions Públiques el 27 de novembre.

El ministre de Funció Pública i Política Territorial en funcions, Luis Planas, ha assenyalat que "des d'un punt de vista legal, un Govern en funcions no pot dur a terme aqueix augment" salarial corresponent a 2020 per als funcionaris i empleats públics, però manté el seu compromís d'aplicar la pujada pactada i ho farà amb efectes retroactius des de l'1 de gener si s'aprova més tard d'aquesta data.

El director general de Funció Pública ens ha assegurat que, quan es forme Govern, es garantiran els increments retributius compromesos en els acords, amb data 1 de gener de 2020.

CCOO insisteix a exigir que es garantisca la pujada salarial de 2020 i aconsegueix el compromís d'avançar en els acords ja aconseguits.

CCOO exigeix al Govern un major compromís amb els tres milions d'empleades i empleats públics i que es garantisca el 2% d'increments retributius l'1 de gener de 2020, tal com arreplega l'II Acord per a la Millora de l'Ocupació Pública i les Condicions de Treball.

  https://ccoo.upv.es/images/stories/sindicales/Dinero_moneda-euro-01.jpg

El Gobierno asegura que pagará la subida salarial de los funcionarios el 1 de enero, con efectos retroactivos si es necesario

 

Reunión en el Ministerio de Administraciones Públicas el 27 de noviembre.

El ministro de Función Pública y Política Territorial en funciones, Luis Planas, ha señalado que "desde un punto de vista legal, un Gobierno en funciones no puede llevar a cabo ese aumento" salarial correspondiente a 2020 para los funcionarios y empleados públicos, pero mantiene su compromiso de aplicar la subida pactada y lo hará con efectos retroactivos desde el 1 de enero si se aprueba más tarde de esta fecha.

El director general de Función Pública nos ha asegurado que, en cuanto se forme Gobierno, se garantizarán los incrementos retributivos comprometidos en los acuerdos, con fecha 1 de enero de 2020.

CCOO insiste en exigir que se garantice la subida salarial de 2020 y logra el compromiso de avanzar en los acuerdos ya alcanzados.

CCOO exige al Gobierno un mayor compromiso con los tres millones de empleadas y empleados públicos y que se garantice el 2% de incrementos retributivos el 1 de enero de 2020, tal y como recoge el II Acuerdo para la Mejora del Empleo Público y las Condiciones de Trabajo.

 

 

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

 

 

 


Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

CCOO, primer sindicat a Espanya

CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat, la Unió General de Treballadors.
Així ho acredita el Ministeri de Treball en una certificació el dia 19 de juny de 2019.

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez            79029
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Julia Benet              77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php


.

 

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.