Publicat al DOGV el DECRET 49/2021, d’1 d’abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l’Administració de la Generalitat.

Des de CCOO t'informem de la publicació del decret que regula el teletreball del personal de la Generalitat Valenciana. Aquest decret té per objecte la regulació de la modalitat de prestació de serveis en règim de teletreball amb caràcter voluntari, així com per a aquelles situacions de crisis que impossibiliten o dificulten l’adequada prestació presencial de les competències que la legislació atribueix a l’Administració de la Generalitat o que existisca un greu risc d’afectació de la integritat i de la salut de les persones treballadores, amb la finalitat d’assegurar la continuïtat de l’activitat administrativa.

CCOO considera que hem de tractar la manera de desenvolupar aquest Decret en l'àmbit de la UPV.

 

Punxa ací per a veure el Decret.

Punxa ací per a veure l'Acord de l'Administració General de l'Estat.

   teletrabajo 05

Publicado al DOGV el DECRETO 49/2021, de 1 de abril, del Consell, de regulación del teletrabajo como modalidad de prestación de servicios del personal empleado público de la Administración de la Generalitat.

Desde CCOO te informamos de la publicación del decreto que regula el teletrabajo del personal de la Generalitat Valenciana. Este decreto tiene por objeto la regulación de la modalidad de prestación de servicios en régimen de teletrabajo con carácter voluntario, así como para aquellas situaciones de crisis que imposibilitan o dificultan la adecuada prestación presencial de las competencias que la legislación atribuye a la Administración de la Generalitat o que exista un grave riesgo de afectación de la integridad y de la salud de las personas trabajadoras, con el fin de asegurar la continuidad de la actividad administrativa.

CCOO considera que tenemos que tratar la manera de desarrollar este Decreto en el ámbito de la UPV.

 

Pincha aquí para ver el Decreto.

Pincha aquí para ver el Acuerdo de la Administración General del Estado.

 

 

És el moment!
de recuperar els drets arrabassats

.

Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: .http://www.ccoo.upv.es

Twitter: .https://twitter.com/ccooupv
Facebook: .https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.