Temporalitat: els limites judicials en la negociació amb el Govern

Si hi ha una petició que CCOO ha vingut recordant, una vegada i una altra, en qualsevol negociació que es desenvolupa sobre les possibles solucions per a acabar amb l'abús de temporalitat és "seguretat jurídica"

Després de diverses experiències negatives, observant com el Tribunal Suprem i el Tribunal Constitucional anul·len convocatòries producte de la negociació en algunes Comunitats autònomes o ajuntaments, el nostre sindicat ja sol accepta propostes que vinguen avalades per garantia que són plenament legals i resistiran la lupa dels jutges.

No podem acceptar que es pacten fórmules que il·lusionen al personal interí i temporal, que se'ls prometa consolidar l'ocupació i, a mig camí, una sentència l'anul·le i els deixe completament desemparats/as i sense possibilitat de cercar una altra alternativa.

Mes informació ací.

Propostes de CCOO per a reduir la temporalitat i per a l'estabilització de l'ocupació en el Sector Públic.

     https://1.bp.blogspot.com/-PfN3sXisdAQ/YLDpKTAzHHI/AAAAAAAAI_c/uhnmLLoyhBExrkY0yTOJHqeEtt_YC-tJQCLcBGAsYHQ/s915/seguridadjuridica.jpg

Temporalidad: los limites judiciales en la negociación con el Gobierno

 

Si hay una petición que CCOO ha venido recordando, una y otra vez, en cualquier negociación que se desarrolla sobre las posibles soluciones para acabar con el abuso de temporalidad es "seguridad jurídica"

Después de varias experiencias negativas, observando como el Tribunal Supremo y el Tribunal Constitucional anulan convocatorias producto de la negociación en algunas Comunidades autónomas o ayuntamientos, nuestro sindicato ya solo acepta propuestas que vengan avaladas por garantía de que son plenamente legales y resistirán la lupa de los jueces.

No podemos aceptar que se pacten fórmulas que ilusionen al personal interino y temporal, que se les prometa consolidar su empleo y, a mitad de camino, una sentencia lo anule y los deje completamente desamparados/as y sin posibilidad de buscar otra alternativa.

 

Mas información aquí.

 Propuestas de CCOO para reducir la temporalidad y para la estabilización del empleo en el Sector Público.

.

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació

https://ccoo.upv.es/images/logoccooUPV.png

CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: http://www.ccoo.upv.es

Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.