T'adjuntem un butlletí informatiu amb motiu del preacord en matèria de pensions, aconseguit en la Mesa de diàleg social entre el Govern, els sindicats CCOO i UGT, i les organitzacions empresarials CEOE i CEPYME, que corregeix la reforma de les pensions de 2013; garanteix el seu poder adquisitiu conforme a l'IPC; deroga el Factor de Sostenibilitat que suposava la minoració de la pensió inicial en relació a l'evolució de l'esperança de vida, i molt especialment millora el finançament del sistema per a no deteriorar les pensions de les futures generacions que arriben a la jubilació.

Un important acord que inclou mesures orientades a una revisió del model de jubilació anticipada. Es redueixen de forma generalitzada els coeficients reductors, es dóna major equitat a les regles de jubilació anticipada per als voluntaris / involuntaris, i s'amplien els drets de jubilació en diverses modalitats. I s'iguala en aquest marc els drets vinculats als períodes de servei social femení obligatori al qual ja gaudien els del servei militar.

Finalment, desenvolupa una bateria de mesures per les quals es reconeixen nous drets i s'amplien alguns dels quals ja existien.

 

Butlletí ací:

 

    2021 06 xx portada Gaceta sindical 458 Acuerdo Pensiones

 

.

 

Te adjuntamos un boletín informativo con motivo del preacuerdo en materia de pensiones, alcanzado en la Mesa de diálogo social entre el Gobierno, los sindicatos CCOO y UGT, y las organizaciones empresariales CEOE y CEPYME, que corrige la reforma de las pensiones de 2013; garantiza su poder adquisitivo conforme al IPC; deroga el Factor de Sostenibilidad que suponía la minoración de la pensión inicial en relación a la evolución de la esperanza de vida, y muy especialmente mejora la financiación del sistema para no deteriorar las pensiones de las futuras generaciones que llegan a la jubilación.

Un importante acuerdo que incluye medidas orientadas a una revisión del modelo de jubilación anticipada. Se reducen de forma generalizada los coeficientes reductores, se da mayor equidad a las reglas de jubilación anticipada para los voluntarios / involuntarios, y se amplían los derechos de jubilación en varias modalidades. Y se iguala en este marco los derechos vinculados a los periodos de servicio social femenino obligatorio al que ya disfrutaban los del servicio militar.

Finalmente, desarrolla una batería de medidas por las que se reconocen nuevos derechos y se amplían algunos de los que ya existían.

Boletín aquí:

 

.

Som treballadors
    Som treballadores
       Som universitat

.

Hemeroteca

Atenció a l´afiliació

https://ccoo.upv.es/images/logoccooUPV.png

 CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

 Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: http://www.ccoo.upv.es

Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.