El PAS de les Universitats Públiques de l'Estat torna a ser l'últim mico en els Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2017 (PGE 2017).

En aquest text el govern del PP reconeix que s'ha generat una alta taxa de temporalitat en les Administracions Públiques provocada per la Taxa de Reposició, que ha impedit que es puguen cobrir de manera definitiva les vacants que s'anaven produint en les plantilles.

Paradoxalment també incloïa un apartat que impedia que els nomenaments com a personal funcionari interí foren superiors a tres anys, sense que pogueren encadenar-se nomenaments amb la mateixa persona per un període superior a tres anys.

CCOO va ser l'única organització sindical que va plantejar una esmena als partits polítics sobre l'article 19.2 de l'esborrany dels PGE 2017 que provocava la limitació i la rotació dels contractes del personal interí, esmena que ha sigut acceptada parcialment, evitant així la rotació del personal interí cada tres anys.

No obstant açò no s'ha admès la inclusió del Personal d'Administració i Serveis de les Universitats Públiques en el paràgraf en el qual es permet que, atenent als alts índexs de temporalitat que tenen, algunes Administracions puguen fer Ofertes d'Ocupació Pública de fins a un 190%, com si la temporalitat que estem patint en aquest sector de les Universitats no fóra prou alta.

Així doncs, el Govern de l'Estat, com succeeix amb el Govern Autonòmic, pensa que el PAS de les Universitats Públiques no mereix el mateix tractament que la resta del personal Públic, no ens considera importants i ens discrimina.

Des de CCOO no anem a renunciar al fet que durant el tràmit dels PGE 2017 es veja reconeguda la importància i la necessitat que hi haja suficient PAS en les Universitats.

Necessitarem de l'ajuda de tot el Personal davant la previsió de la convocatòria de mobilitzacions que ens permeten continuar pressionant al Govern de l'Estat perquè ens tinga en compte.

Universidad no se vende 01

 

El PAS de las Universidades Públicas del Estado vuelve a ser el último mono en los Presupuestos Generales del Estado para el año 2017 (PGE 2017).

En este texto el gobierno del PP reconoce que se ha generado una alta tasa de temporalidad en las Administraciones Públicas provocada por la Tasa de Reposición, que ha impedido que se puedan cubrir de manera definitiva las vacantes que se iban produciendo en las plantillas.

Paradójicamente también incluía un apartado que impedía que los nombramientos como personal funcionario interino fueran superiores a tres años, sin que pudieran encadenarse nombramientos con la misma persona por un periodo superior a tres años.

CCOO fue la única organización sindical que planteó una enmienda a los partidos políticos sobre el artículo 19.2 del borrador de los PGE 2017 que provocaba la limitación y la rotación de los contratos del personal interino, enmienda que ha sido aceptada parcialmente, evitando así la rotación del personal interino cada tres años.

Sin embargo no se ha admitido la inclusión del Personal de Administración y Servicios de las Universidades Públicas en el párrafo en el que se permite que, atendiendo a los altos índices de temporalidad que tienen, algunas Administraciones puedan hacer Ofertas de Empleo Público de hasta un 190%, como si la temporalidad que estamos sufriendo en este sector de las Universidades no fuera lo suficientemente alta.

Así pues, el Gobierno del Estado, como sucede con el Gobierno Autonómico, piensa que el PAS de las Universidades Públicas no merece el mismo tratamiento que el resto del personal Público, no nos considera importantes y nos discrimina.

Desde CCOO no vamos a renunciar a que durante el trámite de los PGE 2017 se vea reconocida la importancia y la necesidad de que haya suficiente PAS en las Universidades.

Necesitaremos de la ayuda de todo el Personal ante la previsión de la convocatoria de movilizaciones que nos permitan continuar presionando al Gobierno del Estado para que nos tenga en cuenta.

 

 


Amb tu, construïm el futur

 

 

 


Serveis per a l'afiliació de CCOO

Serveis per a l'afiliació de CCOO

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png
Telèfons: 963 877 040 - 043 (ext. 77040-77043)
Web: http://www.ccoo.upv.es
Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/
      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.