Carrera professional PAS de la Universitat Politècnica de València

S'ha autoritzat la implantació de la carrera professional per al PAS de les universitats públiques valencianes amb les següents condicions:

- Amb les mateixes regles que la carrera professional del personal de la Generalitat Valenciana

- Serà progressiva, per la qual cosa en 3 anys es cobrarà el 100%. El Rector ha decidit que ací es pagarà el 30% l'any 2017.

- Ha de ser homogènia en totes les universitats públiques valencianes

- Ha de comptar amb l'informe favorable de la Consellería

- Serà efectiva a partir de l'1 de gener de 2017, el pagament serà en la nòmina mensual, començant a partir de març de 2017 (amb endarreriments), sempre que compte amb l'autorització de la Generalitat Valenciana.

Enquadrament inicial.

L'enquadrament inicial dels treballadors es fa tenint en compte la seua situació a 31 de desembre de 2016 i es té en compte tota la seua trajectòria professional des de l'inici de la seua relació professional amb la universitat.

A principis de gener s'habilitarà en la intranet l'apartat referent a la carrera professional, perquè tots els treballadors i treballadores puguen consultar el seu enquadrament inicial i comunicar els errors.

Tal com acordem, en el moment que la Generalitat Valenciana ens autoritze el pagament inicial, es remetrà la sol·licitud d'autorització per a la inclusió en la carrera professional del PAS al personal interí, per al reconeixement dels serveis prestats als nous funcionaris de carrera i per a la revisió de l'enquadrament inicial després dels processos de promoció interna, d'acord amb els pactes en Mesa de negociació del PAS de 20 de novembre de 2015. Acord que va ser signat únicament per CCOO, UGT i UPV sindical.

Acta de la Mesa de Negociació del PAS del 20/11/2015

Acord de Carrera professional per al PAS de la UPV

Addenda sobre personal interí, còmput de l'antiguitat i promocions verticals

Sol·licitud de CCOO per a la dotació econòmica de la Carrera professional per al
PAS

Presentació d'UGT - CCOO - UPVs en les assemblees del PAS de novembre

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment, així com perquè ens comuniqueu les vostres propostes i suggeriments.

----------------------------------

Carrera profesional PAS de la Universitat Politècnica de València

Se ha autorizado la implantación de la carrera profesional para el PAS de las universidades públicas valencianas con las siguientes condiciones:

-  Con las mismas reglas que la carrera profesional del personal de la Generalitat Valenciana

-  Será progresiva, por lo que en 3 años se cobrará el 100%. El Rector ha decidido que aquí se pagará el 30% el año 2017.

-  Debe ser homogénea en todas las universidades públicas valencianas

-  Debe contar con el informe favorable de la Consellería

-  Será efectiva a partir del 1 de enero de 2017, el pago será en la nómina mensual, empezando a partir de marzo de 2017 (con atrasos), siempre que cuente con la autorización de la Generalitat Valenciana.

Encuadramiento inicial.

El encuadramiento inicial de los trabajadores se hace teniendo en cuenta su situación a 31 de diciembre de 2016 y se tiene en cuenta toda su trayectoria profesional desde el inicio de su relación profesional con la universitat.

A principios de enero se habilitará en la intranet el apartado referente a la carrera profesional, para que todos los trabajadores y trabajadoras puedan consultar su encuadramiento inicial y comunicar los errores.

Tal como acordamos, en el momento que la Generalitat Valenciana nos autorice el pago incial, se remitirá la solicitud de autorización para la inclusión en la carrera profesional del PAS al personal interino, para el reconocimiento de los servicios prestados a los nuevos funcionarios de carrera y para la revisión del encuadramiento inicial después de los procesos de promoción interna, de acuerdo con lo pactado en Mesa de negociación del PAS de 20 de noviembre de 2015. Acuerdo que fue firmado únicamente por CCOO, UGT y UPV sindical.

Acta de la Mesa de Negociación del PAS del 20/11/2015

Acuerdo de Carrera profesional para el PAS de la UPV

Adenda sobre personal interino, cómputo de la antigüedad y promociones verticales

Solicitud de CCOO para la dotación económica de la Carrera profesional para el PAS

Presentación de UGT - CCOO - UPVs en las asambleas del PAS de noviembre
Quedamos a vuestra disposición para cualquier duda o aclaración, así como para que nos comuniquéis vuestras propuestas y sugerencias.

Amb tu, construïm el futur

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Telèfons: 963 877 040 - 043 (ext. 77040-77043)
Web: http://www.ccoo.upv.es