El Consell aprova la modificació del decret de carrera professional.

El Consell ha autoritzat la modificació del decret pel qual es regula el sistema de carrera professional horitzontal i l'avaluació de l'acompliment del personal funcionari de carrera de la Generalitat i s'estableix el procediment d'adaptació al nou sistema de carrera professional amb l'objectiu d'acabar amb la discriminació salarial dels funcionaris que accedeixen a altres grups de titulació.

S'ha considerat necessari fer un pas més en la configuració del decret, abordant una reforma parcial quant a les conseqüències pràctiques que l'aplicació del complement compensatori té en allò casos en què un canvi de cos o grup professional porta aparellat un canvi de grup de classificació professional.

Amb la present reforma, fruit de la negociació amb els sindicats en la Mesa Sectorial de la Funció Pública, es pretén avançar en la idea de garantir que la dimensió horitzontal del dret a la promoció professional dels empleats públics de caràcter fix, no es veja afectada en els casos d'accés a altres grups de titulació.

Per a açò, s'opta per un model de carrera professional horitzontal que incorpore tot el temps treballat per cada persona empleada pública de caràcter fix, a l'última situació en actiu que aquesta tinga, de forma proporcional entre el grup o subgrup en el qual s'està en actiu i el grup, subgrup o agrupació professional funcionarial en el qual tinga serveis prestats.

A més, la modificació del decret ha permès abordar i corregir deficiències del mateix detectades a través de la gestió diària de la carrera professional.


Coeficient corrector

2017 03 21 Modificacion Decreto 186 2014 Carrera Profesional coeficientes multiplicadores

El Consell aprueba la modificación del decreto de carrera profesional

El Consell ha autorizado la modificación del decreto por el que se regula el sistema de carrera profesional horizontal y la evaluación del desempeño del personal funcionario de carrera de la Generalitat y se establece el procedimiento de adaptación al nuevo sistema de carrera profesional con el objetivo de acabar con la discriminación salaria de los funcionarios que acceden a otros grupos de titulación

Se ha considerado necesario dar un paso más en la configuración del decreto, abordando una reforma parcial en lo relativo a las consecuencias prácticas que la aplicación del complemento compensatorio tiene en aquello casos en que un cambio de cuerpo o grupo profesional lleva aparejado un cambio de grupo de clasificación profesional.

Con la presente reforma, fruto de la negociación con los sindicatos en la Mesa Sectorial de la Función Pública, se pretende avanzar en la idea de garantizar que la dimensión horizontal del derecho a la promoción profesional del los empleados públicos de carácter fijo, no se vea afectada en los casos de acceso a otros grupos de titulación.

Para ello, se opta por un modelo de carrera profesional horizontal que incorpore todo el tiempo trabajado por cada persona empleada pública de carácter fijo, a la última situación en activo que ésta tenga, de forma proporcional entre el grupo o subgrupo en el que se está en activo y el grupo, subgrupo o agrupación profesional funcionarial en el que tenga servicios prestados.

Ademas, la modificación del decreto ha permitido abordar y corregir deficiencias del mismo detectadas a través de la gestión diaria de la carrera profesional.

 


Amb tu, construïm el futur

 

 

 


I

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png
Telèfons: 963 877 040 - 043 (ext. 77040-77043)
Web: http://www.ccoo.upv.es
Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/
      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.