PRESSUPOSTOS 2018 I PERCENTATGE DE CARRERA PROFESSIONAL

En l'avantprojecte de pressupostos <http://www.hisenda.gva.es/auto/presupuestos/2018/T0/T1_cas.html>  de la Generalitat Valenciana per 2018 s'estableix, en la seva disposició addicional Vintena sisena, un percentatge màxim del 66% de l'import de carrera professional per al PAS de les Universitats públiques valencianes l'any 2018.

Des de CCOO considerem que aquest percentatge és insuficient i injust, exigim l'aplicació en 2018 del 100%.

Tenint en compte que es fa una dotació addicional de 10 milions d'euros per al conjunt d'universitats públiques valencianes l'any 2018 que, sumada a la de 8 milions per 2017, fa una partida total 18 milions (veure adjunt) per a millores retributives de PAS i PDI. Tenint en compte que la partida addicional de 10 milions per 2018 es destina íntegrament al pagament de la carrera professional del PAS, així ho va manifestar mesos enrere la directora general d'universitats en fòrums com la Mesa del Conveni col·lectiu, i atès que altres conceptes retributius com són el pagament d'acreditacions ja s'abonen en 2017 al cent per cent, considerem que existeix marge per incrementar el percentatge d'abonament de la carrera professional del PAS i així reduir/eliminar els greuges entre les diferents administracions valencianes per aquest concepte.

CCOO considera que la Generalitat hauria d'augmentar la dotació pressupostària per finançar el pagament de la carrera professional del PAS, però en qualsevol cas exigim que elimini aquest límit màxim del 66% i permeti que les Universitats paguen el 100% amb fons propis perquè aquestes han manifestat repetidament que disposen de recursos suficients per fer-ho.

Cal recordar que la nostra universitat va manifestar a la Conselleria estar en condicions d'assumir un percentatge d'aplicació major. Per tant instem a l'equip rectoral a complir amb aquest compromís.

CCOO instarà en el procés de tramitació parlamentària, fins a la seva aprovació definitiva, a suprimir l'establiment d'aquest percentatge màxim clarament injust per al PAS de les universitats públiques valencianes.

http://www.hisenda.gva.es/auto/presupuestos/2018/imagenes/cabecera_web.jpg


PRESUPUESTOS 2018 Y PORCENTAJE DE CARRERA PROFESIONAL

En el anteproyecto de presupuestos <http://www.hisenda.gva.es/auto/presupuestos/2018/T0/T1_cas.html>  de la Generalitat Valenciana para 2018 se establece, en su disposición adicional Vigésima sexta, un porcentaje máximo del 66% del importe de carrera profesional para el PAS de las Universidades públicas valencianas en el año 2018.

Desde CCOO consideramos que este porcentaje es insuficiente e injusto, exigimos la aplicación en 2018 del 100%.

Habida cuenta que se hace una dotación adicional de 10 millones de euros para el conjunto de universidades públicas valencianas en el año 2018 que, sumada a la de 8 millones para 2017, hace una partida total 18 millones (ver adjunto) para mejoras retributivas de PAS i PDI. Teniendo en cuenta que la partida adicional de 10 millones para 2018 se destina íntegramente al pago de la carrera profesional del PAS, así lo manifestó meses atrás la directora general de universidades en foros como la Mesa del Convenio colectivo, y dado que otros conceptos retributivos como son el pago de acreditaciones ya se abonan en 2017 al cien por cien, consideramos que existe margen para incrementar el porcentaje de abono de la carrera profesional del PAS y así reducir/eliminar los agravios entre las diferentes administraciones valencianas por este concepto.

CCOO considera que la Generalitat debería aumentar la dotación presupuestaria para financiar el pago de la carrera profesional del PAS, pero en cualquier caso exigimos que elimine ese límite máximo del 66% y permita que las Universidades paguen el 100% con fondos propios porque éstas han manifestado repetidamente que disponen de recursos suficientes para hacerlo.

Cabe recordar que nuestra universidad manifestó a la Conselleria estar en condiciones de asumir un porcentaje de aplicación mayor. Por tanto instamos al equipo rectoral a cumplir con este compromiso.

CCOO instará en el proceso de tramitación parlamentaria, hasta su aprobación definitiva, a suprimir el establecimiento de este porcentaje máximo claramente injusto para el PAS de las universidades públicas valencianas.

 

 

Els drets es conquisten i es defensen

 

 


Atenció a l´afiliació
http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

Telèfons: 963 877 040 - 043 (ext. 77040-77043)
Web: http://www.ccoo.upv.es
Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/
      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.