Davant les notícies, ja confirmades en les reunions del VOAP amb les direccions de centres i departaments, sobre la reassignació i la consegüent minva del 10% al Crèdit del Professorat (CREP) dedicat a les activitats de seguiment docent, des de CCOO volem assenyalar que:

La UPV, en el seu Programa Marc (pàgines 17 i 18), estableix que les noves metodologies docents exigeixen una dedicació del professorat estimada en un 20% superior a l'activitat presencial. Cal tenir en compte, seguint aquesta lògica, que el Crèdit del Professorat (CREP) hauria de ser equivalent a 1.2 crèdits de l'alumnat, no a 1.1 (i només en grau), com s’ha aplicat fins ara.

Tenint en compte aquest 20% de treball addicional, el Programa Marc estableix un 10%
obligatori per al CREP, reconegut per activitats de seguiment docent, i un altre 10% que
hauria de quedar especificat i reflectit en els contractes-programa de les assignatures
signats per centres i departaments.


Per normativa i per estratègia, ni es pot ni s'ha de minorar el 10% obligatori actualment
reconegut (1.1), ja que ni el marc educatiu ni les necessitats de seguiment docent han
canviat. Açò representaria una evident degradació de la qualitat de la docència  i una falta
de reconeixement de la labor del professorat.


Des de CCOO no solament ens oposem a la pèrdua de l'actual reconeixement de l'1.1 obligatori sinó que sol.licitem a les direccions de centres i departaments de la UPV que desenvolupen contractes-programa que permeten aconseguir un CREP equivalent a 1.2 crèdits de l'alumnat, tal com està definit en el Programa Marc vigent.

 

Sin universidad publica no futuro 01


Ante las noticias, ya confirmadas en las reuniones del VOAP con direcciones de centros y departamentos, sobre la reasignación y consiguiente merma del 10% al Crédito del Profesorado (CREP) dedicado a las actividades de seguimiento docente, desde CCOO queremos señalar que:

La UPV, en su Programa Marco (páginas 17 y 18), establece que las nuevas metodologías docentes exigen una dedicación del profesorado estimada en un 20% superior a la actividad presencial. Nótese que, siguiendo esta lógica, el Crédito del Profesorado (CREP) debería ser equivalente a 1.2 créditos del alumnado, no a 1.1 (y sólo en grado), como ha venido aplicándose hasta ahora.

Teniendo en cuenta este 20% de trabajo adicional, el Programa Marco establece un 10% obligatorio para el CREP, reconocido por actividades de seguimiento docente, y otro 10% que debería quedar especificado y reflejado en los contratos-programa de las asignaturas firmados por centros y departamentos.

Por normativa y por estrategia, ni se puede ni se debe minorar el 10% obligatorio actualmente reconocido (1.1), ya que ni el marco educativo ni las necesidades de seguimiento docente han cambiado. Esto representaría una evidente degradación de la calidad de la docencia y una falta de reconocimiento de la labor del profesorado.

Desde CCOO no solamente nos oponemos a la pérdida del actual reconocimiento del 1.1 obligatorio sino que solicitamos a las direcciones de centros y departamentos de la UPV que desarrollen contratos-programa que permitan alcanzar un CREP equivalente a 1.2 créditos del alumnado, tal como está definido en el Programa Marco vigente.

 

 

 

No ens oblidem que som una universitat pública

 

 

 

Código legislativo de universidades

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació
http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
María Jesús Salvador    79029
Alonso Pérez            79029
Julia Sánchez           77043
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/


Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.