SEXENNIS PER A PDI AMB CONTRACTES TEMPORALS

Des de CCOO hem demanat a la Universitat Politècnica de València que estenga la possibilitat d'avaluació de Sexennis a tot el seu personal docent i investigador temporal.

ANECA ofereix aquesta oportunitat, i així l'expressa en el comunicat emès en data 03/02/2021 (http://www.aneca.es/Sala-de-prensa/Noticias/2021/ANECA-reitera-su-acompanamiento-a-las-Universidades-acerca-de-la-evaluacion-de-profesorado-laboral-no-permanente):

“ANECA reitera el seu acompanyament a les Universitats sobre l'avaluació de professorat laboral no permanent. ...
5. El professorat laboral no permanent de cada universitat que puga acollir-se a la convocatòria de la seua entitat, enviarà la seua sol·licitud a ANECA. El termini per a fer-lo serà l'estipulat en el conveni o en l'addenda a un conveni previ.”

No obstant això, no hem rebut cap mena de resposta per part de la UPV.

Recordem que diverses universitats, com La Universitat de La Rioja i la Universitat d'Alacant permeten avaluar Sexennis d'investigació a tot el seu PDI temporal mitjançant convenis amb ANECA.
Els han seguit la Universitat de la Llacuna i la Universitat Pública de Navarra.

A més, hi ha unes altres en camí  (http://ccoo-ulpgc.blogspot.com/2021/01/las-primeras-universidades-en-evaluar.html).

D'altra banda, la Universitat d'Alacant, també ho permet mitjançant conveni amb AVAP  (https://sgi.ua.es/es/proyectos-publicos/evaluacion-de-la-actividad-investigadora-para-el-personal-docente-e-investigador-contratado.html).

Per tant, considerem que el corresponent personal de la UPV es troba en situació de greuge comparatiu i reiterem la nostra petició que la UPV inicie els tràmits oportuns per a corregir la situació de desigualtat en la qual es troba el personal de la UPV, amb la finalitat de garantir-li el dret a l'avaluació de l'activitat investigadora. A causa de la dualitat d'agències, perquè no es perda cap oportunitat, aquests tràmits haurien de realitzar-se tant en AVAP com en ANECA.

                      Sexenios 01

SEXENIOS PARA PDI CON CONTRATOS TEMPORALES

Desde CCOO hemos pedido a la Universitat Politècnica de València que extienda la posibilidad de evaluación de Sexenios a todo su personal docente e investigador temporal.

ANECA ofrece dicha oportunidad, y así lo expresa en el comunicado emitido en fecha 03/02/2021 (http://www.aneca.es/Sala-de-prensa/Noticias/2021/ANECA-reitera-su-acompanamiento-a-las-Universidades-acerca-de-la-evaluacion-de-profesorado-laboral-no-permanente):

“ANECA reitera su acompañamiento a las Universidades acerca de la evaluación de profesorado laboral no permanente. ...
5. El profesorado laboral no permanente de cada universidad que pueda acogerse a la convocatoria de su entidad, enviará su solicitud a ANECA. El plazo para hacerlo será el estipulado en el convenio o en la adenda a un convenio previo.”

Sin embargo, no hemos recibido ningún tipo de respuesta por parte de la UPV.

Recordemos que diversas universidades, como La Universidad de La Rioja y la Universidad de Alicante permiten evaluar Sexenios de investigación a todo su PDI temporal mediante convenios con ANECA.
Les han seguido la Universidad de La Laguna y la Universidad Pública de Navarra.

Además, hay otras en camino (http://ccoo-ulpgc.blogspot.com/2021/01/las-primeras-universidades-en-evaluar.html).

Por otro lado, la Universidad de Alicante, también lo permite mediante convenio con AVAP  (https://sgi.ua.es/es/proyectos-publicos/evaluacion-de-la-actividad-investigadora-para-el-personal-docente-e-investigador-contratado.html).

Por tanto, consideramos que el correspondiente personal de la UPV se encuentra en situación de agravio comparativo y reiteramos nuestra petición de que la UPV inicie los trámites oportunos para corregir la situación de desigualdad en la que se encuentra el personal de la UPV, con el fin de garantizarle el derecho a la evaluación de la actividad investigadora. Debido a la dualidad de agencias, para que no se pierda ninguna oportunidad, estos trámites deberían realizarse tanto en AVAP como en ANECA.

.

 

Aquest virus el parem units

 

 

 

Els drets es conquisten i es defensen

 

 

Atenció a l´afiliació

https://ccoo.upv.es/images/logoccooUPV.png

 CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat.

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Telèfons: 963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez 79029
José Segovia 77040
Consuelo Vallés 77043
Ildefonso Pelayo 77043
Julia Benet 77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003
Pepe Mantas (Alcoi) 28428

email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web: http://www.ccoo.upv.es

Twitter: https://twitter.com/ccooupv
Facebook: https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :
https://www.ccoo.es/sol_afi_web_breve/index.php
https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.