El rectorat de la UPV pretén que el Professorat Associat torne a la vaga

El passat 16 d’abril va començar una vaga indefinida del Professorat Associat que reivindicava:

(i) el reconeixement integral de la seva labor i experiència (laboral, docent i investigadora).

(ii) una remuneració econòmica adequada al seu nivell de qualificació que s’equipare a la resta de PDI.

(iii) un pla d’estabilització que els permeta incorporar-se a la plantilla estructural de la universitat per als qui complesquen els requisits i mèrits exigits en aquest sentit.

(iv) uns criteris públics i objectius que motivaren la no renovació dels seus contractes.

Aquestes reivindicacions han format part de les propostes de millora de les condicions laborals de les i els treballadors de la UPV que CCOO ha portat a tots els seus àmbits de negociació, per la qual cosa hem participat en la resolució del conflicte des del primer moment.

Després d’un mes de vaga, iniciat el procés de negociació i fixats els serveis mínims, CCOO considerem encertada la suspensió de la vaga decidida en assemblea, ja que això demostrava bona fe per avançar en les negociacions. No obstant això, una vegada notificada aquesta suspensió, i mentre s’està negociant en Mesa de PDI el punt (iv) citat prèviament, el VOAP ha modificat unilateralment els criteris de no-renovació del professorat Associat augmentant la saturació docent mínima que permet la renovació dels seus contractes del 85% al 95%. Això significa que en departaments d’aquest tram els seus contractes no seran renovats per al proper curs 2018-2019, independentment de la seua situació laboral (per exemple, antiguitat i prestigi) o acadèmica (acreditacions i excel·lència).

Òbviament, aquest moviment no permetrà una resolució del conflicte ni garantirà un millor funcionament de la docència a la UPV. Al contrari, d’aquesta manera Rectorat assegura un augment de la conflictivitat i un enquistament de la situació.

CCOO denuncia aquest moviment de Rectorat i anuncia que votarà en contra de les modificacions a la Relació de Llocs de Treball (RLT) que se’n deriven.

   https://ep01.epimg.net/elpais/imagenes/2016/03/22/vinetas/1458661806_474727_1458664606_noticia_normal.jpg


El rectorado de la UPV pretende que el Profesorado Asociado vuelva a la huelga

El pasado 16 de abril comenzó una huelga indefinida del Profesorado Asociado que reivindicaba:

(i) el reconocimiento integral de su labor y experiencia (laboral, docente e investigadora).

(ii) una remuneración económica adecuada a su nivel de cualificación que lo equipare al resto de PDI.

(iii) un plan de estabilización que les permita incorporarse a la plantilla estructural de la universidad para quienes cumplan los requisitos y méritos exigidos para ello.

(iv) unos criterios públicos y objetivos que motivasen la no renovación de sus contratos.

Estas reivindicaciones han formado parte de las propuestas de mejora de las condiciones laborales de las y los trabajadores de la UPV que CCOO ha llevado a todos sus ámbitos de negociación, por lo que hemos participado en la resolución del conflicto desde el primer momento.

Tras un mes de huelga, iniciado el proceso de negociación y fijados los servicios mínimos, CCOO consideramos acertada la suspensión de la huelga decidida en asamblea, puesto que ello demostraba buena fe para avanzar en las negociaciones. Sin embargo, una vez notificada dicha suspensión, y mientras se está negociando en Mesa de PDI el punto (iv) citado previamente, el VOAP ha modificado unilateralmente los criterios de no-renovación del profesorado Asociado aumentando la saturación docente mínima que permite la renovación de sus contratos del 85% al 95%. Esto significa que en departamentos de este tramo sus contratos no serán renovados para el próximo curso 2018-2019, independientemente de su situación laboral (por ejemplo, antigüedad y prestigio) o académica (acreditaciones y excelencia).

Obviamente, este movimiento no va a permitir una resolución del conflicto ni garantizará un mejor funcionamiento de la docencia en la UPV. Al contrario, de esta manera Rectorado asegura un aumento de la conflictividad y un enquistamiento de la situación.

CCOO denuncia este movimiento de Rectorado y anuncia que votará en contra de las modificaciones a la Relación de Puestos de Trabajo (RPT) que se deriven de esta.

 

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat


Atenció a l´afiliació
http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
María Jesús Salvador    79029
Alonso Pérez            79029
Julia Sánchez           77043
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/


Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.