PROBLEMES DOCÈNCIA PERSONAL INVESTIGADOR

Benvolguda companya, benvolgut company,

Des del grup de personal investigador de CCOO UPV estem constatant com la falta d'explicacions clares per part del Vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat (VOAP) sobre el Nou Reglament de Docència segueix causant problemes.

El personal investigador pre-doctoral i post-doctoral continua trobant dificultats perquè se li assigne la docència que necessita, o directament, s'està quedant sense hores de col·laboració docent, havent-hi casos, com les FPU, on les convocatòries obliguen a realitzar un mínim de docència.

A pesar que en la Mesa de Negociació del PDI (a la fi de juliol), es va arribar a un acord entre el VOAP i els sindicats que, teòricament, solucionava aquesta situació.

L'acord al que es va arribar venia a compensar la cessió d'hores docents per part del PDI al personal investigador mantenint el 100% del seu IAD (índex d'activitat docent) com si impartiren aqueixes hores

No obstant açò, aquest acord encara no ha sigut aprovat en Consell de Govern i, al no fer-se efectiu, en els Departaments hi ha molta confusió pel que existeix certa reticència a la cessió de crèdits de col·laboració docent per al personal investigador.

Ja són varis els casos que ens han arribat de personal investigador amb aquesta problemàtica. La Secció Sindical CCOO UPV ha tractat de resoldre aquests casos concrets intervenint entre les parts.

Si et trobes en aquesta situació, no dubtes a posar-te en contacte amb CCOO, perquè puguem resoldre els teus problemes.

Salutacions

        

 

PROBLEMAS DOCENCIA PERSONAL INVESTIGADOR

investigador precario 04
Estimada compañera, estimado compañero,

Desde el grupo de personal investigador de CCOO UPV estamos constatando como la falta de explicaciones claras por parte del Vicerrector de Ordenación Académica y Profesorado (VOAP) sobre el Nuevo Reglamento de Docencia sigue causando problemas.

El personal investigador pre-doctoral y post-doctoral continúa encontrando dificultades para que se le asigne la docencia que necesita, o directamente, se está quedando sin horas de colaboración docente, habiendo casos, como las FPU, donde las convocatorias obligan a realizar un mínimo de docencia.

A pesar de que en la Mesa de Negociación del PDI (a finales de julio), se llegó a un acuerdo entre el VOAP y los sindicatos que, teóricamente, solventaba esta situación.

El acuerdo al que se llegó venía a compensar la cesión de horas docentes por parte del PDI al personal investigador manteniendo el 100% de su IAD (índice de actividad docente) como si impartieran esas horas

Sin embargo, este acuerdo todavía no ha sido aprobado en Consejo de Gobierno y, al no hacerse efectivo, en los Departamentos hay mucha confusión por lo que existe cierta reticencia a la cesión de créditos de colaboración docente para el personal investigador.

Ya son varios los casos que nos han llegado de personal investigador con esta problemática. La Sección Sindical CCOO UPV ha tratado de resolver estos casos concretos mediando entre las partes.

Si te encuentras en esta situación, no dudes en ponerte en contacto con CCOO, para que podamos resolver tus problemas.

Saludos

 

 


Som universitat pública

 

 

És el moment!
de recuperar els drets arrabassats

 

 


Código legislativo de universidades

Serveis per a l'afiliació de CCOO

Atenció a l´afiliació

http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
María Jesús Salvador    79029
Alonso Pérez            79029
Julia Sánchez           77043
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/


Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.