reivindicaciones Estatuto PDI
L'Estatut de Personal Docent i Investigador ha de ser la norma que marque la dedicació del professorat a les diverses funcions i les universitats haurien d'aplicar-lo. Precisament en aquesta norma reguladora de les condicions de treball, incloses les salarials, tindrà el Ministeri que posar la seua millor voluntat política perquè les seues propostes sobre el EEES puguen dur-se acabe. Serà molt difícil en cas contrari, ja que la desmotivació del professorat farà impossible qualsevol canvi

Estatut del PDI - Principals Reivindicacions de CC.OO.
2008 - El llibre sobre l'Estatut del PDI
2008 - Primers esborranys sobre l'Estatut del PDI
Text de la proposta del Ministeri

2008-12-03 - Al·legacions de Comissions Obreres a l'Estatut del PDI

2009-06-08 - Última proposta del Ministeri. Nou esborrany de l'Estatut del PDI

El Estatuto de Personal Docente e Investigador ha de ser la norma que marque la dedicación del profesorado a las diversas funciones y las universidades tendrán que aplicarlo.
Precisamente en esta norma reguladora de las condiciones de trabajo, incluidas las salariales, tendrá el Ministerio que poner su mejor voluntad política para que sus propuestas sobre el EEES puedan llevarse acabo. Será muy difícil en caso contrario, ya que la desmotivación del profesorado hará imposible cualquier cambio.