ELECCIONES AL CLAUSTRO 2017

VOTACIÓN ELECTRÓNICA desde el 16-10-2017 a las 09:00 horas hasta el 18-10-2017 a las 12:00 horas

PROPUESTAS DEL PAS PARA EL CLAUSTRO 2017

Queremos profundizar en la gestión democrática de la Universitat y para conseguirlo vamos a reivindicar más transparencia e igualdad en el órgano de mayor participación de la Comunidad Universitaria que es el Claustro.

Queremos contar con todas vosotras y vosotros. Así, trasladaremos las preguntas, dudas, quejas y todos aquellos temas que nos hagáis llegar.

Exigiremos al equipo de gobierno un compromiso formal en el Claustro para la resolución de las cuestiones planteadas, e informaremos a toda la comunidad de las respuestas obtenidas.

Las personas que nos representan en el Claustro Universitario son la VOZ de quienes componen la Universitat, por eso es importante que cada miembro de la Comunidad Universitaria ejerza su derecho al voto apoyando a las personas que os proponemos desde CCOO.

Tú también eres Universitat.

ELECCIONS AL CLAUSTRE 2017

VOTACIÓ ELECTRÒNICA des del 16-10-2017 a les 09:00 hores fins al 18-10-2017 a les 12:00 hores

PROPOSTES DEL PAS PER AL CLAUSTRE 2017

Volem aprofundir en la gestió democràtica de la Universitat i per a aconseguir-ho anem a reivindicar més transparència i igualtat en l'òrgan de major participació de la Comunitat Universitària que és el Claustre.

Volem comptar amb totes vosaltres i vosaltres. Així, traslladarem les preguntes, dubtes, queixes i tots aquells temes que ens feu arribar.

Exigirem a l'equip de govern un compromís formal en el Claustre per a la resolució de les qüestions plantejades, i informarem a tota la comunitat de les respostes obtingudes.

Les persones que ens representen en el Claustre Universitari són la VEU dels qui componen la Universitat, per açò és important que cada membre de la Comunitat Universitària exercisca el seu dret al vot recolzant a les persones que us proposem des de CCOO.

Tu també eres Universitat.

CANDIDATAS/CANDIDATOS PAS   AL   CLAUSTRO 2017

Benet de la Torre, Julia