Benvolguda companya/ benvolgut company

De nou estem en any d'eleccions i avui és el dia d'inici de la campanya electoral. Ja han passat quatre anys des de les últimes eleccions sindicals en 2014 i el pròxim 4 de desembre hauràs d'anar a votar als teus representants en els diferents òrgans de representació sindical de la Universitat: Junta de PAS, Junta de PDI, Comitè d'empresa de València-Gandia i Comitè d'empresa d'Alcoi.

Durant aquests quatre anys hem intentat recuperar part dels drets que ens van ser arrabassats per l'anterior govern, que ens va retallar en molts aspectes: retribucions, permisos i llicències, jornada laboral, plantilles..., i en alguns casos ho hem aconseguit.

Hem plantat cara als governs Estatal i autonòmic davant les seues contínues agressions a la universitat i hem lluitat dins de la UPV perquè l'equip rectoral adoptara ràpidament totes aquelles millores que s'havien anat aconseguint en tots els àmbits.

Però, totes aquelles coses que s'han aconseguit no les ha aconseguit CCOO en solitari, s'han aconseguit amb el suport dels qui ens vau votar en les anteriors eleccions i ens vau donar el poder per a representar-vos davant l'Administració.

La participació en les Eleccions Sindicals és molt important, perquè un alt percentatge en les votacions augmenta la nostra capacitat de lluitar per les propostes que beneficien a la plantilla de la UPV en les Meses de negociació.

Per a CCOO és imprescindible actuar amb la major honestedat i esforçar-nos tots els dies en la defensa dels drets de totes les companyes i companys, encara que no sempre resulta fàcil.

El teu suport a les nostres candidatures és el primer pas, el més important, per a continuar avançant en la conquesta de les millors condicions i drets de tot el personal de la UPV.

En següents comunicacions t'anirem explicant quins són les nostres propostes per a millorar les condicions laborals dins de la universitat i les condicions generals en la nostra societat.

                        Ara és el Moment!

                                  4 de desembre de 2018

                                               Vota CCOO

 

               Vota CCOO 01

 

Estimada compañera/ estimado compañero

De nuevo estamos en año de elecciones y hoy es el día de inicio de la campaña electoral. Ya han pasado cuatro años desde las últimas elecciones sindicales en 2014 y el próximo 4 de diciembre tendrás que ir a votar a tus representantes en los distintos órganos de representación sindical de la Universidad: Junta de PAS, Junta de PDI, Comité de Empresa de Valencia-Gandía y Comité de Empresa de Alcoi.

Durante estos cuatro años hemos intentado recuperar parte de los derechos que nos fueron arrebatados por el anterior gobierno, que nos recortó en muchos aspectos: retribuciones, permisos y licencias, jornada laboral, plantillas..., y en algunos casos lo hemos conseguido.

Hemos plantado cara a los gobiernos Estatal y autonómico ante sus continuas agresiones a la universidad y hemos peleado dentro de la UPV para que el equipo rectoral adoptara rápidamente todas aquellas mejoras que se habían ido consiguiendo en todos los ámbitos.

Pero, todas aquellas cosas que se han conseguido no las ha conseguido CCOO en solitario, se han conseguido con el apoyo de quienes nos votasteis en las anteriores elecciones y nos disteis el poder para representaros ante la Administración.

La participación en las Elecciones Sindicales es muy importante, porque un alto porcentaje en las votaciones aumenta nuestra capacidad de pelear por las propuestas que beneficien a la plantilla de la UPV en las Mesas de negociación.

Para CCOO es imprescindible actuar con la mayor honestidad y esforzarnos todos los días en la defensa de los derechos de todas las compañeras y compañeros, aunque no siempre resulta fácil.

Tu apoyo a nuestras candidaturas es el primer paso, el más importante, para continuar avanzando en la conquista de las mejores condiciones y derechos de todo el personal de la UPV.

En siguientes comunicaciones te iremos contando cuáles son nuestras propuestas para mejorar las condiciones laborales dentro de la universidad y las condiciones generales en nuestra sociedad.

 

                      ¡Ahora es el Momento!

                                4 de diciembre de 2018

                                           Vota CCOO

 

 

 

 

Som universitat pública

 


Els drets es conquisten i es defensen

 

 

 

 

Código legislativo de universidades

Serveis per a l'afiliació de CCOO
http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

   Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
María Jesús Salvador    79029
Alonso Pérez            79029
Julia Sánchez           77043
José Segovia            77040
Consuelo Vallés         77043
Ildefonso Pelayo        77043
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/


Afilia't a CCOO PV: https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.