ELECCIONS SINDICALS - 4 DESEMBRE 2018 - VOTA CCOO

El pròxim 4 de desembre tindran lloc les eleccions sindicals en la UPV.

Ací et presentem els investigadors de CCOO que es presenten al Comitè d'empresa.

Vicente Candela Noguera és investigador predoctoral del grup de recerca pertanyent a l'Institut de Recerca de Reconeixement Molecular i Desenvolupament tecnològic del Departament de Química. Va estudiar el Grau en Biotecnologia en la Universitat Miguel Hernández i va realitzar el Màster Universitari en Sensors per a Aplicacions Industrials en la Universitat Politècnica de València.
Des de la seva etapa estudiantil ha estat present en diversos sindicats estudiantils en la lluita pels drets de l'estudiantat, com el Sindicat d'Estudiants Miguel Hernández (SEMH) o el FEU-València. Actualment, està afiliat a CCOO, i participa activament en la Secció Sindical de la UPV, i concretament, en les reivindicacions, treball i assessorament amb el personal investigador.

Ramón Fernández Domene és investigador postdoctoral en l'Institut Universitari de Seguretat Nuclear, Radiofísica i Mediambiental. És Enginyer Químic i va realitzar el Màster Universitari en Seguretat Industrial i Medi ambient. Ha estat professor associat en el Departament d'Enginyeria Química i Nuclear durant els cursos 2016/2017 i 2017/2018, i actualment col·labora en tasques docents en el marc del seu contracte postdoctoral, en el mateix departament.
Compromès amb diverses causes socials, porta diversos anys afiliat a CCOO i participa activament en la Secció Sindical de la UPV, estant present, per exemple, en les taules de negociació del PDI en les quals es va tractar la problemàtica del col·lectiu de professorat associat, així com en el Comitè de Vaga que es va designar després del conflicte laboral deslligat a l'abril d'aquest any.

Patricio Hidalga García-Bermejo és investigador predoctoral del grup Senubio en l'Institut Universitari de Seguretat Nuclear, Radiofísica i Mediambiental. És Enginyer Industrial i Màster en Tecnologia Energètica per al Desenvolupament Sostenible.
Afiliat actiu en la Secció Sindical de CCOO UPV des del moment en què va signar el seu contracte laboral i va passar a ser un treballador de la Universitat. En contacte sempre amb el col·lectiu predoctoral per la defensa dels seus drets, arribant a ser Delegat d'Alumnat de l'Escola de Doctorat, en el període del seu reconeixement definitiu com a òrgan de representació d'estudiants d'aquest col·lectiu.

2018 11 30 investigadores Comite Empresa

El próximo 4 de diciembre tendrán lugar las elecciones sindicales en la UPV.

Aquí te presentamos los investigadores de CCOO que se presentan al Comité de empresa.

Vicente Candela Noguera es investigador predoctoral del grupo de investigación perteneciente al Instituto de Investigación de Reconocimiento Molecular y Desarrollo tecnológico del Departamento de Química. Estudió el Grado en Biotecnología en la Universidad Miguel Hernández y realizó el Máster Universitario en Sensores para Aplicaciones Industriales en la Universidad Politécnica de Valencia.
Desde su etapa estudiantil ha estado presente en varios sindicatos estudiantiles en la lucha por los derechos del estudiantado, como el Sindicato de Estudiantes Miguel Hernández (SEMH) o el FEU-Valencia. Actualmente, está afiliado a CCOO, y participa activamente en la Sección Sindical de la UPV, y concretamente, en las reivindicaciones, trabajo y asesoramiento con el personal investigador.

Ramón Fernández Domene es investigador postdoctoral en el Instituto Universitario de Seguridad Nuclear, Radiofísica y Medioambiental. Es Ingeniero Químico y realizó el Máster Universitario en Seguridad Industrial y Medioambiente. Ha sido profesor asociado en el Departamento de Ingeniería Química y Nuclear durante los cursos 2016/2017 y 2017/2018, y actualmente colabora en tareas docentes en el marco de su contrato postdoctoral, en el mismo departamento.
Comprometido con diversas causas sociales, lleva varios años afiliado a CCOO y participa activamente en la Sección Sindical de la UPV, estando presente, por ejemplo, en las mesas de negociación del PDI en las que se trató la problemática del colectivo de profesorado asociado, así como en el Comité de Huelga que se designó tras el conflicto laboral desatado en abril de este año.

Patricio Hidalga García-Bermejo es investigador predoctoral del grupo Senubio en el Instituto Universitario de Seguridad Nuclear, Radiofísica y Medioambiental. Es Ingeniero Industrial y Máster en Tecnología Energética para el Desarrollo Sostenible.
Afiliado activo en la Sección Sindical de CCOO UPV desde el momento en que firmó su contrato laboral y pasó a ser un trabajador de la Universidad. En contacto siempre con el colectivo predoctoral por la defensa de sus derechos, llegando a ser Delegado de Alumnado de la Escuela de Doctorado, en el periodo de su reconocimiento definitivo como órgano de representación de estudiantes de este colectivo.

VOTA CCOO

És el moment!

Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
María Jesús Salvador    79029