Companyes i companys:

En l'última reunió de la Taula negociadora es va aprovar l'oferta pública d'ocupació, és a dir les places que es van a traure a oposició lliure per a l'any 2015 i 2016, la relació del qual podeu consultar ací.

Aquesta OPE, a causa de les injustificables i ineficaces mesures de Govern de l'Estat del Sr. Rajoy, només podia contenir 21 places a causa de l'aplicació de la taxa de reposició.

Actualment existeixen unes 280 places vacants en la plantilla de la universitat, de les quals estan cobertes unes 185 per personal en situació d'interinitat.

CCOO ha intentat amb la seua proposta que es cobrisquen els llocs que més es necessiten. Les places seleccionades ho han sigut després d'un debat que podríem definir com a “repartiment de la misèria” i sabem que és impossible que acontente a tot el personal, com és obvi.

El resultat ha sigut una OPE que arreplega part dels criteris i de les propostes concretes de l'administració i de les cinc seccions sindicals.

Des de la nostra perspectiva de sindicat de classe, la culpa d'aquesta situació - elevat nombre de llocs en precari (interinitats), falta de personal (vacants sense cobrir) i impossibilitat de crear nous llocs de treball que són necessaris- és única i exclusiva del Govern de la dreta del PP que, aprofitant la crisi, ha imposat els seus criteris consistents a convertir a les administracions públiques en organismes ineficaços per a fomentar la iniciativa privada i aprofundir en la precarietat i inestabilitat de l'ocupació en les AA.PP, entre uns altres

Entenem la postura del CSIF que és coherent amb la seua trajectòria i filosofia general. La postura de la secció sindical del sindicat majoritari, consistent a tirar la culpa a qui no toca, només és per a cobrir les seues pròpies manques.

Rep una cordial salutació.

Compañeras y compañeros:

En la última reunión de la Mesa negociadora se aprobó la oferta pública de empleo, es decir las plazas que se van a sacar a oposición libre para el año 2015 y 2016, cuya relación podéis consultar aquí.

Esta OPE, debido a las injustificables e ineficaces medidas de Gobierno del Estado del Sr. Rajoy, sólo podía contener 21 plazas debido a la aplicación de la tasa de reposición.
Actualmente existen unas 280 plazas vacantes en la plantilla de la universidad, de las cuales están cubiertas unas 185 por personal en situación de interinidad.

CCOO ha intentado con su propuesta que se cubran los puestos que más se necesitan. Las plazas seleccionadas lo han sido después de un debate que podríamos definir como “reparto de la miseria” y sabemos que es imposible que contente a todo el personal, como es obvio.

El resultado ha sido una OPE que recoge parte de los criterios y de las propuestas concretas de la administración y de las cinco secciones sindicales.

Desde nuestra perspectiva de sindicato de clase, la culpa de esta situación - elevado número de puestos en precario (interinidades), falta de personal (vacantes sin cubrir) e imposibilidad de crear nuevos puestos de trabajo que son necesarios- es única y exclusiva del Gobierno de la derecha del PP que, aprovechando la crisis, ha impuesto sus criterios consistentes en convertir a las administraciones públicas en organismos ineficaces para fomentar la iniciativa privada y ahondar en la precariedad e inestabilidad del empleo en las AA.PP, entre otros

Entendemos la postura del CSIF que es coherente con su trayectoria y filosofía general. La postura de la sección sindical del sindicato mayoritario, consistente en echar la culpa a quien no toca, sólo es para cubrir sus propias carencias.

Recibe un cordial saludo.