Mesa de Negociació de PAS celebrada el 4 de setembre de 2019, punt a tractar CARRERA PROFESSIONAL


S'inicia la sessió sense l'assistència del President de la mesa, Sr. Gerent, a més els representants de l'administració no aporten l'informe econòmic necessari per a poder fer efectiu el pagament de carrera professional, i que es va comprometre portar el President de la mesa. És molt important per al personal d'aquesta Universitat el pagament de la carrera professional, que porta més d'un any en espera.


Es presenta el “Acord de la Mesa delegada de negociació del personal d'administració i serveis i personal d'investigació, per a l'aplicació del sistema de carrera professional i l'avaluació de l'acompliment del personal funcionari PAS de la UPV”, i s'aprova l'acord amb el suport de dos de les organitzacions sindicals i amb el vot en contra de l'altra organització sindical (s’adjunta en l’Annex l’acord).


CCOO HA VOTAT A FAVOR de l'acord, perquè és necessari desbloquejar el pagament de la carrera professional, per a que el personal funcionari interí accedisca a l'enquadrament i puga cobrar JA, i que el personal funcionari de carrera puga regularitzar el seu enquadrament i progressió.


És INDIGNANT que l'administració no haja inclòs al personal laboral investigador en aquest acord, quan la Llei 28/2018 de pressupostos de la Generalitat en la Disposició addicional vint-i-sisena inclou al personal laboral, per la qual cosa la Universitat haurà d'atindre's a les conseqüències que es deriven d'aquesta actuació.


CCOO ha exigit que constara en acta LA SEUA OPOSICIÓ a la no inclusió del personal laboral investigador en l'acord i reclama la negociació immediata del pagament de la carrera per a aquest col·lectiu.


Finalment, l'administració ens indica que l'acord queda pendent de l'informe econòmic i de la seua aprovació en el pròxim Consell de Govern. Mentrestant continuaran treballant en l'aplicació informàtica i comprovació de dades i preveuen que la regularització i el pagament de la carrera professional del personal treballador afectat, s'efectue a final d'any o principi de l'altre, abonant els endarreriments corresponents.

____________________________________________________

 

Mesa de Negociación de PAS celebrada el 4 de septiembre de 2019, punto a tratar CARRERA PROFESIONAL


Se inicia la sesión sin la asistencia del Presidente de la Mesa, Sr. Gerente, además los representantes de la administración no aportan el informe económico necesario para poder hacer efectivo el pago de carrera profesional, y que se comprometió traer el Presidente de la Mesa. Es muy importante para el personal de esta Universitat el pago de la carrera profesional, que lleva más de un año en espera.


Se presenta el “Acuerdo de la Mesa delegada de negociación del personal de administración y servicios y personal de investigación, para la aplicación del sistema de carrera profesional y la evaluación del desempeño del personal funcionario PAS de la UPV”, y se aprueba el acuerdo con el apoyo de dos de las organizaciones sindicales y con el voto en contra de la otra organización sindical (se adjunta en el Anexo el acuerdo).


CCOO HA VOTADO A FAVOR del acuerdo, porque es necesario desbloquear el pago de la carrera profesional, para que el personal funcionario interino acceda al encuadramiento y pueda cobrar YA, y que el personal funcionario de carrera pueda regularizar su encuadramiento y progresión.cartel ccoo mgba

Es INDIGNANTE que la administración no haya incluido al personal laboral investigador en este acuerdo, cuando la Ley 28/2018 de presupuestos de la Generalitat en la Disposición adicional vigésimo sexta incluye al personal laboral, por lo que la Universitat tendrá que atenerse a las consecuencias que se deriven de esta actuación.


CCOO ha exigido que constara en acta SU OPOSICIÓN a la no inclusión del personal laboral investigador en el acuerdo y reclama la negociación inmediata del pago de la carrera para este colectivo.


Finalmente, la administración nos indica que el acuerdo queda pendiente del informe económico y de su aprobación en el próximo Consejo de Gobierno. Mientras tanto seguirán trabajando en la aplicación informática y comprobación de datos y prevén que la regularización y el pago de la carrera profesional del personal trabajador afectado, se efectúe a final de año o principio del otro, abonando los atrasos correspondientes.

 

 

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

 

 

Serveis per a l'afiliació de CCOO
Atenció a l´afiliació
http://www.ccoo.upv.es/images/logoccoo.png

Edifici 6-E (Gabinet Mèdic)
Telèfons:   963 877 040 - 963 877 043
Alonso Pérez     79029
José Segovia     77040
Consuelo Vallés     77043
Ildefonso Pelayo     77043
Julia Benet    77040
Juanjo Escobar (Gandía) 43003

email:      Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Web:        http://www.ccoo.upv.es

Twitter:    https://twitter.com/ccooupv
Facebook:   https://www.facebook.com/ccooupv/

¡ Si eres afiliado/a, gracias por confiar en nosotros!
Si no lo eres, nos gustaría mucho poder contar con tu apoyo.
Afilia't CCOO :  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

.

 

Agenda

Lun Mar Mié Jue Vie Sáb Dom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

utilizamos cookies propias y de terceros por motivos de seguridad, mejorar la experiencia del usuario y conocer sus hábitos de navegación. Si continuas navegando, entendemos que admites nuestra política de cookies.