En el document adjunt us resumim l'últim Claustre universitari.

Un Claustre molt molt informatiu, doncs a més dels habituals informes del Rector i del Defensor universitari, quasi tots els Vicerectors van informar amb detall de les seues activitats.

I al final els claustrals realitzem diverses preguntes al Rector sobre qüestions actuals que reproduïm en el document adjunt.

Enllaç.

En el documento adjunto os resumimos el último Claustro universitario.

Un Claustro muy muy informativo, pues además de los habituales informes del Rector y del Defensor universitario, casi todos los Vicerrectores informaron con detalle de sus actividades.

Y al final los claustrales realizamos varias preguntas al Rector sobre cuestiones actuales que reproducimos en el documento adjunto.         Enlace.